أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۲۹۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۷ تير ۱۳۹۴
مدیر گروه اجتماعی شبکه تهران گفت: ممنوعیت صدا و سیما برای روزبه نعمت‌ الهی خبری صرفا کذب است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صداوسیما،مدیر گروه اجتماعی شبکه تهران گفت: ممنوعیت صدا و سیما برای روزبه نعمت‌ الهی خبری صرفا کذب است.

مهدی خلجی گفت: جای تعجب دارد که نعمت الهی این مطلب را بیان کرده است ، زیرا شبی که قرار بود وی به برنامه جشن رمضان بیاید ، میهمان دیگری پیش آمد و از چند ساعت قبل از آغاز این برنامه ، بارها با این خواننده تماس گرفتیم تا قرار را به روزهای آینده موکول کنیم اما تلفنش را پاسخ نمی داد و اصلا حرفی از ممنوعیت در میان نبوده و نیست .

جشن رمضان تنها به گفتگو با میهمانان ویژه اکتفا می کند

وی ممنوعیت صدا و سیما برای نعمت الهی را برداشت این خواننده از حضور نیافتنش در برنامه آن شب جشن رمضان عنوان کرد و گفت: در برنامه جشن رمضان تنها به گفتگو با میهمانان ویژه اکتفا می شود و جنس این برنامه جنگ نیست که در آن از خوانندگی بهره گرفته شود و در صورت حضور روزبه نعمت الهی قرار نبوده که از صدای وی استفاده شود که به دنبال آن هم ممنوعیتی مطرح شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه تهران با اشاره به ساختار برنامه جشن رمضان که سنت حسنه گره گشایی است، تاکید کرد : در این برنامه نمایندگانی از مردم در حرفه های مختلف حضور می یابند تا به گره گشایی خانواده ها بپردازند و برای نعمت الهی و دیگر میهمانان هم توفیقی است تا در گره گشایی از دیگران شرکت کند.

خلجی با اشاره به رویکرد برنامه جشن رمضان در هجدهمین سال تهیه و پخش آن گفت : سال گذشته رویکرد برنامه برآورده شدن آرزوها بود و امسال در این برنامه که هر شب از فرهنگسرای بهمن به روی آنتن می رود "طرح محسنین" مربوط به خانواده های بدسرپرست با موفقیت و استقبال روز افزون مردم خدادوست و نیکوکار مواجه شده است .

خبر حضور نیافتن نعمت الهی در برنامه جشن رمضان وممنوعیت وی در صداوسیما با انتشار مطلبی از این خواننده پاپ در برخی سایتها و روزنامه ها همراه بود که گفته بود: «قرار بود به برنامه "جشن رمضان" بروم که در دقیقه ۹۰ توسط تهیه ‌کننده این برنامه متوجه شدم در صداوسیما ممنوع‌ الفعالیت شده‌ام»

تکذیبیه دفتر نظارت و ارزیابی موسیقی و مدیریت حراست سیما


در پی انتشار این خبر وپی گیری خبرنگار ما دفتر نظارت و ارزیابی موسیقی و مدیریت حراست سیما این خبر را تکذیب کردند .

در مورد شایعه پخش نشدن برنامه موسیقایی «دستان» از صداوسیما که همراه با شایعه ممنوعیت نعمت الهی در رسانه های خبری منتشر شده بود دفتر نظارت وارزیابی موسیقی صداوسیما اعلام کرد بارها ازگروه دستان در شبکه ها و برنامه های صدا و سیما استفاده شده است و طبق اعلام عوامل تهیه آن قرار است این برنامه با رویکرد جدیدتری ارائه شود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها