أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۱۰۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۲     ۰۷ تير ۱۳۹۴
اکثر هواداران از دروازه بان فصل پیش استقلال خواسته‌اند تیمشان را ترک کند تا جا برای دو گلر باسابقه باز شود!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محسن فروزان در این روزها تلاش زیادی کرده تا عشقش به استقلال را به هوادارن و کادرفنی نشان دهد و راهی برای ماندنش در این تیم پیدا کند.
 
او روز گذشته هم در میان تعجب همگان در تمرینات حاضر شد تا به همه اعلام کند می خواهد بماند. با این حال واکنش هواداران آبی نشان می‌دهد که این دروازه‌بان جوان نتوانسته محبوبیت آن چنانی روی سکوها بدست بیاورد.
 
فروزان در مصاحبه اخیرش گفته بود: «عشقم استقلال است و می مانم و نمی‌خواهم به هیچ تیم دیگری بروم.»
 
اما واکنش هواداران استقلال به این مصاحبه جالب است. اکثر آنها از فروزان خواسته‌اند تیمشان را ترک کند تا جا برای رحمتی و طالب لو باز شود!
 
جالب است که هواداران رحمتی را که از استقلال جدا شد و حتی مدتی بحث حضورش در پرسپولیس به صورت جدی مطرح شد بیشتر از فروزان دوست دارند. مظلومی صراحتا اعلام کرده که رحمتی صد در صد استقلالی است و او را می خواهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها