أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۱۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۸ تير ۱۳۹۴
چیدن لیست 18 نفره استقلال هزار دردسر برای سرمربی این تیم دارد. تکلیف 14 بازیکن مشخص شده و می ماند 3، 4 بازیکن دیگر.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، بی‌گمان استقلال یکی از تیم‌های جذاب فصل نقل و انتقالات برای بازیکنان لیگ برتری است. حتی اگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشد و البته پولی آنچنانی برای بازیکنان جدید در نظر نگیرد، هستند ستاره‌هایی که این تیم را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند.

 

هدف هم دیده شدن در ترکیب تیمی است که میلیون‌ها هوادار در فوتبال ایران دارد و برای خود یک برند است. همین مساله باعث شده تا بازیکنان بسیاری برای حضور در استقلال به این در و آن در بزنند.

 

استقلال تاکنون با نظر پرویز مظلومی، سه بازیکن را صددرصد جذب کرده و با چند بازیکن نیز در حال مذاکره است. چند بازیکن از فصل قبل نیز در استقلال مانده‌اند تا یک فصل دیگر پیراهن آبی به تن کنند.

 

جمع نفراتی که تاکنون با استقلال به توافق رسیده‌اند به 11 بازیکن می‌رسد. سید مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، امین حاج‌محمدی، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیگ‌زاده، محمدرضا خرسندنیا، کرار جاسم، یعقوب کریمی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده و آرش برهانی.

 

حضور این 11 بازیکن با توجه به توافق‌هایی که انجام شده و البته مدت قراردادهایی که باقی مانده قطعی است و آنها را برای فصل بعد باید استقلالی بدانیم.

 

با حضور این 11 بازیکن، 7 جای خالی در لیست بزرگسال استقلال باقی می‌ماند. یک جای خالی برای دروازه‌بان‌ها است که یکی از بین وحید طالب‌لو و محسن فروزان است که به نظر طالب‌لو شانس بیشتری برای ادامه حضور در استقلال دارد.

 

امید ابراهیمی و خسرو حیدری نیز با استقلال قرارداد دارند. فقط می‌ماند توافق بر سر مسائل مالی که به نظر می‌رسد طرفین به نقطه مشترک خواهند رسید. گویا باشگاه استقلال برای هر یک از این دو، رقمی در حدود 1.2 میلیارد در نظر گرفته که فعلا مورد موافقت آ‌نها قرار نگرفته است. البته با توجه به قراردادی که این دو با استقلال دارند بعید است که جدا شوند و در لیگ پانزدهم پیراهن تیم دیگری را به تن کنند.

 

با حضور ابراهیمی و حیدری، 14 سهمیه از 18 سهمیه بزرگسال استقلال اشغال می‌شود. 4 جای خالی می‌ماند و چند بازیکن مطرح. میثم مجیدی در حال توافق با استقلال است. مدافع چپ استقلال خوزستان مورد توجه پرویز مظلومی قرار گرفته تا پیراهن استقلال را بپوشد فقط دریافت رضایتنامه مانده تا مجیدی استقلالی شود. اگر مجیدی بیاید پانزدهمین سهمیه استقلال را به نام خود ثبت خواهد کرد.

 

سه سهمیه باقی می‌ماند و چند مدعی. امیرحسین صادقی، رضا عنایتی، سیدجلال حسینی، هرایر مگویان، فرزاد حاتمی، محسن مسلمان و حتی مسعود حسن‌زاده. تازه هنوز بحث حضور ‌آندرانیک تیموریان و جواد نکونام در استقلال نیز وجود دارد.

 

از جمع این ستاره‌های ریز و درشت، فقط سه بازیکن می‌توانند پیراهن استقلال را به تن کنند. اگر حسینی با استقلال به توافق برسد، آن وقت صادقی قطعا جدا خواهد شد.

 

از بین حاتمی، عنایتی و حسن‌زاده نیز یکی قرارداد می‌بندد و دو بازیکن دیگر باید دنبال تیم جدیدی باشند.

 

یک هافبک بازیساز، آخرین خرید استقلال خواهد بود و هجدهمین سهمیه بزرگسال این تیم. اگر اکبر صادقی می‌آمد و پیشنهاد 650 میلیونی ذوب‌آهن را نمی‌پذیرفت، هافبک طراح استقلال لقب می‌گرفت اما حالا که او نیامده، بحث حضور رسول نویدکیا یا محسن مسلمان مطرح شده است. بازیساز و طراح، آخرین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات محسوب می‌شود.

 

البته با توجه به محدودیت لیست، شاید بازیکنان بزرگی از استقلال جدا شوند. نمونه‌اش صادقی یا عنایتی. سرنوشت آنها به سرنوشت بازیکنانی گره خورده که قرار است برای حضور در استقلال با مسئولان باشگاه به توافق برسند. بازیکن جدیدی بیاید آنها به ناچار باید بروند. چون اولا لیست محدود است و سپس در تفکرات مظلومی جایگاه ویژه‌ای ندارند.

 

باید دید در نهایت لیست 18 نفره استقلال را چه بازیکنانی تشکیل می‌دهند. فعلا که حدود 14، 15 بازیکن از این لیست مشخص شده است!



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها