أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۳۲۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۸ تير ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن از باقی ماندن تمام بازیکنان فصل گذشته و نداشتن برنامه ای برای جذب جلال حسینی و پیام صادقیان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمامی بازیکنان فصل گذشته با شروع دور جدید تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن در تمرین شرکت کرده‌اند تنها 2 بازیکن از نفراتمان تاکنون به تیم اضافه نشده‌اند که یکی از آنها قاسم دهنوی است و باید منتظر تماس مسئولین باشگاه بماند و کارلوس سانتوس که از ذوب آهن جدا شد.
 
وی در خصوص فعالیت های این تیم در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: تاکنون حضور اکبر صادقی و محمدنژاد مهدی بازیکنان فصل گذشته پدیده مشهد در تیم فوتبال ذوب آهن قطعی شده است و تا پایان هفته با تشخیص یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم چند بازیکن دیگر از به خدمت خواهیم گرفت، جذب یک مدافع میانی در دستور کار باشگاه قرار گرفته است.
 
شجاعی در خصوص شایعه اقدامات باشگاه ذوب آهن برای جذب سیدجلال حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران و پیام صادقیان هافبک فصل گذشته پرسپولیس ابراز داشت:‌تاکنون که برای به کار گیری این 2 بازیکن در باشگاه ذوب آهن هیچ صحبتی نشده است ولی اگر گل‌محمدی درخواست جذب آنها را داشته باشد با حسینی و صادقیان مذاکره خواهیم کرد چرا که آنها می توانند به تیم‌ها کمک کنند.
 
وی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان ذوب آهن گفت: تاکنون مهدی رجب زاده، قاسم حدادی فر، رشید مظاهری و حجت حقوردی قرارداد خود را تمدید خواهند کرد.
 
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در ارتباط با تلاش باشگاه برای به خدمت گیری مسعود حسن زاده مهاجم این تیم تصریح کرد: اخلاقی نیست که باشگاهی با بازیکنانی که در تمرینات ذوب آهن شرکت می کند، صحبت کند درصورتی که باشگاه استقلال خواستار جذب مسعود حسن زاده می‌باشد، باید در ابتدا با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن صحبت کرده و در صورت تشخیص وی و یحیی گل محمدی شرایط این انتقال بررسی شود.
 
شجاعی در پایان خاطر نشان کرد: تا قبل از حضور در اردوی ترکیه فهرست بازیکنان تیم ها نهایی خواهد شد چرا که قصد داریم با تمام نفرات خود را از روز 18 تیر ماه در ترکیه اردو زده و در روز بیستم این ماه نیز به مصاف تیم فوتبال فنرباغچه برویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها