أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۳۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۸ تير ۱۳۹۴
استقلال دیروز با سه بازیکن قرارداد بست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استقلال تهران که این فصل درمورد نقل و انتقالات نسبت به بقیه تیم ها عقب مانده بود، امروز عقب ماندگی خود را جبران کرد و با سه بازیکن قرارداد بست. آبی پوشان که مثل پرسپولیسی ها به دلیل واگذاری امتیاز باشگاهشان نسبت به بقیه تیم ها عقب تر بودند، امروز با روزبه چشمی، میثم مجیدی و سیدمهدی رحمتی قرارداد بستند.


خبر استقلالی شدن روزبه چشمی از دیروز دهان به دهان می چرخید. میثم مجیدی هم ساعاتی پیش بازیکن استقلال شد و سرانجام استقلالی شدن مهدی رحمتی هم دقایقی قبل قطعی شد تا استقلالی ها امروز بمب نقل و انتقالات را بترکانند.

 

 رحمتی برای عقد قرارداد یک ساله با استقلال توافق کرده و فردا قراردادش را امضا خواهد کرد اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که از بین دو دروازه‌بان دیگر کدام یک از جمع آبی‌ها جدا می‌شود؟ وحید طالب‌لو و محسن فروزان هر دو با استقلال قرارداد دارند و هر دو هم گفته‌اند می‌خواهند در استقلال بمانند. با این حال استقلال در گذشته با وجود دو دروازه‌بان هم‌طراز، درگیری‌های زیادی را تحمل کرد چه برسد به اینکه سه نفر که هر سه هم مدعی پوشیدن پیراهن شماره یک هستند در تیم حضور داشته باشند.

در نهایت باید دید وقتی فردا رحمتی قراردادش را با استقلال امضا می‌کند طالب‌لو به سمت درِ خروجی می‌رود یا فروزان؛ شاید هم هر دو!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها