کد خبر: ۳۲۳۳۴۱
زمان انتشار: ۰۷:۱۵     ۰۹ تير ۱۳۹۴
بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال برای ماندن در این تیم خواستار دریافت مطالبات فصل گذشته و بخشی از قرارداد امسالش شده که این امر طرفین را به بن بست کشانده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، ماجرای جاسم کرار با استقلال به بن‌بست رسیده و برای خروج از این بن‌بست به نظر می‌رسد کرار باید کوتاه بیاید چرا که او در صورت جدایی از استقلال، طبق حکم عجیب کمیته انضباطی اجازه عقد قرارداد با هیچ تیمی در ایران را ندارد.

کرار از استقلال درخواست طلب سال گذشته و بخش زیادی از قرارداد امسال خود را کرده که استقلال فعلا نمی‌تواند این مبلغ را نقدا پرداخت کند، به این ترتیب حتی کمیته نقل و انتقالات به پرویز مظلومی اعلام کرده که جانشین کرار را معرفی کند و کرار هم اگر راضی به توافق با مبلغ کمتر نیست باید تیم جدید خود را معرفی کرده و با پرداخت مبلغی از استقلال جدا شود .

در واقع کرار و استقلال فعلا در بن‌بست هستند چون کرار حتی در صورت جدایی از استقلال هم نمی‌تواند در ایران قراردادی ببندد و به این ترتیب با مشکل کمبود بازار مواجه خواهد شد و با توجه به شرایط خاص عراق هم باید گفت، او در عراق هم نمی‌تواند پیشنهاد چشمگیری داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها