کد خبر: ۳۲۳۳۴۳
زمان انتشار: ۰۵:۱۵     ۰۹ تير ۱۳۹۴
مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: اخبار عقد قرارداد من با استقلال صحیح نیست و انتقالم به استقلال قطعی نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، روزبه چشمی اظهار داشت: هنوز یک فصل دیگر با باشگاه صبای قم قرارداد دارم و هر تیمی که خواهان من باشد باید به‌صورت قانونی با باشگاه صبا مذاکره کند.

وی افزود: در روزهای اخیر اخبار نادرستی در مورد عقد قرار داد با استقلال منتشر شد اما هیچ‌یک از این خبرها صحیح نیست و انتقال من به استقلال با وجود این که این باشگاه خواهان من است قطعی نشده است.

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارم اما تمامی این باشگاه‌ها باید نظر باشگاه صبا را برای انتقال جلب کنند البته در جریان هستم که صبا مبالغی را صدور رضایت‌نامه درخواست کرده است.

چشمی بیان کرد: با توجه به مشخص نشدن وضعیت مالکیت باشگاه صبای قم، باید صبر کنیم تا تکلیف این باشگاه مشخص شود البته قصد دارم در روزهای آینده با مدیران باشگاه در مورد آینده‌ام صحبت کنم تا برای فصل آینده به راهکاری برسیم.

وی عنوان کرد: امیدوارم وضعیت واگذاری باشگاه صبا هم هر چه زودتر مشخص شود تا صبا فرصت آماده‌سازی آغاز فصل جدید را بیش از این از دست ندهد چراکه بیشتر تیم‌ها تمرینات خود را مدت‌ها است که آغاز کرده‌اند و در بازار نقل و انتقالات فعالیت می‌کنند.

مدافع تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: هنوز تسویه‌حساب فصل گذشته با بازیکنان صورت نگرفته و ظاهراً همه منتظر وضعیت واگذاری و مالک جدید هستند که بدهی‌های باشگاه صبا از جمله بدهی به بازیکنان را پرداخت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها