أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۳۹۶
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۰۹ تير ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: شب گذشته با جواد نکونام صحبت کردم اما تا مسئله‌ای قطعی نشود آن را اعلام نمی‌کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مجید جلالی در مورد اینکه از وضعیت تیم سایپا رضایت دارد یا نه؟ گفت: بله ما هفته سوم تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و به مرور هم بازیکنانی که کمبود داشته‌ایم را جذب می‌کنیم.

 

وی در مورد اینکه ظاهرا سایپا می‌خواهد به عنوان مدعی در لیگ آینده شناخته شود گفت: می‌تواند اینطور باشد. ما تمرینات خود را انجام می‌دهیم و فراموش نکرده‌ایم که فصل گذشته 6 تیم بالاتر از ما در جدول قرار گرفتند. تیم‌هایی که امتیازهای زیادی نسبت به ما دارند. منابع مالی قدرتمند، شرایط میزبانی خوب و خیلی مسائل دیگر اما ما فقط باید بیشتر کار کنیم و با کار بیشتر خودمان را اثبات کنیم.

 

جلالی در مورد اینکه گفته می‌شود حضور نکونام در سایپا تا 90 درصد قطعی شده گفت: من شب گذشته با نکونام صحبت کردم اما عادت ندارم تا زمانی که مسئله‌ای قطعی نشده آن را اعلام کنم.

 

سرمربی سایپا در مورد حضور سیدجلال حسینی و محمد قاضی در لیست بازیکنان مورد نظرش گفت: با سید جلال حسینی صحبتی نکردم اما محمد قاضی را می‌خواهم. او باید از نظر مالی شرایط سایپا را در نظر بگیرد.

 

جلالی در مورد شایعه حضور بازیکن اسبق بایرن‌مونیخ در سایپا گفت: این بازیکن را به من معرفی کردند و من گفتم او باید دو سه روز در تمریناتمان شرکت کند و تست فنی بدهد. همانطور که در مورد دروازه‌بان خارجی چنین نظری دادند.

 

وی در مورد اینکه پاشنکو را جذب می‌کند یا خیر؟ گفت: او به باشگاه آمد اما بر سر مسائل مالی با باشگاه به توافق نرسید.

 

سرمربی سایپا با اشاره به سازنده بودن این باشگاه گفت: تعداد باشگاه‌های سازنده در فوتبال ما انگشت‌شمار است و همین باشگاه‌های انگشت‌شمار نبض فوتبال را زنده نگه داشته‌اند. اگر آنها از بین بروند فوتبال از بین رفته است. فصل گذشته ما 10، 12 بازیکن جوان را به میدان فرستادیم اما اکنون خیلی از باشگاه‌ها و به خصوص باشگاه‌های نظامی بر سر این جوانان ریختند. ذهن آنها را به سمتی خارج از چارچوب کار فنی ما برده‌اند.

 

جلالی تصریح کرد: اینکه بازیکن سرباز باید به تیم‌های نظامی برود قانونی است که متعلق به دوران جنگ بوده اما اکنون که جنگ نیست. باشگاه سایپا غرامت میدان دادن به این جوانان را داده و اکنون باشگاه‌های دیگر می‌آیند و آنها را می‌برند.آقایان مسئول هم بیخیال این مسئله فقط در اتاقشان نشسته‌اند. چرا از باشگاه‌های سازنده حمایتی نمی‌شود.

 




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها