أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۴۱۰
زمان انتشار: ۰۱:۳۰     ۰۹ تير ۱۳۹۴
مصری ها در نهمین روز ماه مبارک رمضان طولانی ترین سفره جهان را در کنار ساحل دریای مدیترانه گستردند تا نام مصر در کتاب گینس ثبت شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، کمیته داوران ثبت رکورد در کتاب گینس اعلام کرد: نام «مصر» برای طولانی کردن سفره غذای جهان که در کنار ساحل دریای مدیترانه در شهر اسکندریه» در روز نهم ماه رمضان گسترده شد، ثبت شد.
  
کمیته داوران اعلام کرد: طول این سفره چهار کیلومتر و 303 متر است و طولانی تر از سفره ایتالیاست که پیش از این در کتاب گینس ثبت شده بود.
   
این سفره در سایه امنیت پلیس بین دو منطقه المحروسه و سیدی جابر در شرق اسکندریه دومین شهر بزرگ در مصر گسترده شد.
 
تعداد شرکت کنندگان در این مراسم بیش از 20 هزار نفر بوده است؛ همچنین  یکی از برگزارکنندگان این سفره اعلام کرد که تعداد داوطلبان برای برگزاری این مراسم بیش از 800 نفر بودند.

 
طولانی ترین سفره افطار در جهان + تصویر
 

طولانی ترین سفره افطار در جهان + تصویر
 

طولانی ترین سفره افطار در جهان + تصویر

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها