أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۳۴۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۹ تير ۱۳۹۴
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد در غالب افزایش یارانه مددجویان خبر داد و گفت: دولت و مجلس موافق افزایش مستمری های نهادهای حمایتی هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، به افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود: مستمری مددجویان تحت پوشش چند سال است که افزایش پیدا نکرده اما قصد داریم در سال جاری نسبت به افزایش مستمری اقدام کنیم.

وی از موافقت دولت و مجلس برای افزایش مستمری های مددجویان نهادهای حمایتی خبر داد و گفت: در این خصوص با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور صحبت کرده ایم و وی موافقت خود را اعلام کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: بر اساس موافقت انجام شده ، قرار است در مرحله بعد افزایش یارانه ها فقط مبلغ یارانه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی افزایش پیدا کند.

فتاح در مورد زمان افزایش مبلغ یارانه ها نیز گفت: امیدواریم تا پایان سال یارانه ها افزایش پیدا کند و در این صورت مستمری مددجویان در قالب افزایش مبلغ یارانه، زیاد می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها