أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۴۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۹ تير ۱۳۹۴
آلن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا ترجیح داد در مقابل سوال خبرنگار مهر درباره پیام اوباما به مقامات ایرانی از طریق نخست وزیر عراق سکوت اختیار کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، دیروز در رسانه های ایران از قول عضو هیئت رئیسه مجلس مطرح شد که که نخست وزیر عراق در سفر اخیرش به تهران حامل پیام مهمی ازجانب اوباما برای مقامات ایرانی بوده است.خبرنگاران ایرانی حاضر در وین تلاش کردند جزییات این نامه را از سخنگوی فارسی زبان وزرات خارجه آمریکا جویا شوند. اما آلن ایر ترجیح داد از پاسخ دادن به این سوال فرار کند.

او در پاسخ به اصرار چندباره خبرنگار مهر گفت: « در این باره مصاحبه نمی کنم. شاید بعدا کردم»

اگرچه آلن ایر به عنوان سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا معرفی شده است اما در عمل وظایف دیگری را دنبال می کند که البته رسانه های ایرانی هم به آن واقفند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها