أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۵۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۰۹ تير ۱۳۹۴
دلالان متوجه شده‌اند که این بازیکن قراردادش با سایپا تمام شده و به همین دلیل چپ و راست به او زنگ می‌زنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بازار نقل و انتقالات کم‌کم داغ می‌شود. با مشخص شدن مربیان اکثر تیم‌ها حالا دلالان کارشان را شروع کرده‌اند و سعی می‌کنند بازیکنان بسیاری را جا‌به‌جا کنند.

 

در همین راستا شنیدیم 6 دلال که اخیرا مجوز کار گرفته‌اند و مثلا فعالیتشان رسمی است! با یک بازیکن معمولی در تیم سایپا تماس گرفته و به او گفته‌اند بیا با ما کار کن! بنده خدا فوتبالیست موردنظر همین‌طور‌ مانده که چه جوابی بدهد.

 

دلالان متوجه شده‌اند که او قراردادش با سایپا تمام شده و به همین دلیل چپ و راست به این بازیکن زنگ می‌زنند. به‌هر حال واسطه‌های نقل و‌انتقالاتی هم با یکدیگر رقیب هستند و مثل بنگاه‌داران سعی می‌کنند مشتری را به سمت خودشان جلب کنند.

 

این بازیکن سایپا هم چندی قبل به دنبال جدایی از این تیم بود تا بتواند سر از تیم‌های بالای جدولی درآورد اما به محض این‌که دلال‌ها متوجه این موضوع شدند با او تماس گرفتند و حال بنده خدا معطل مانده که به کدامشان جواب مثبت بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها