کد خبر: ۳۲۳۵۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۹ تير ۱۳۹۴
با ارسال نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام شد:
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ارسال نامه های جداگانه ای به دکتر فرهادی وزیر علوم و دکتر دانشجو وزیر سابق علوم خواستار حضور این دو مقام مسئول در برنامه مناظره ای در خصوص موضوع دانشجویان بورسیه شدند. در این نامه حضور وزیر فعلی و وزیر سابق علوم در مناظره را محک سنجش صداقت طرفین دانسته شده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ارسال نامه های جداگانه ای به دکتر فرهادی وزیر علوم و دکتر دانشجو وزیر سابق علوم خواستار حضور این دو مقام مسئول در برنامه مناظره ای در خصوص موضوع دانشجویان بورسیه شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: "با توجه به ایراد شبهات متعدد توسط سازمان امور دانشجویان پیرامون وضعیت بورسیه ها و مصوبات شورای مرکزی بورس در دولت دهم، همچنین حمایت قاطع وزرات علوم در برنامه زنده تلویزیونی از برخورد با دانشجویان بورسیه با استناد به برخی از قوانین، از حضرتعالی درخواست می شود در برنامه مناظره در مقابل دانشجویان بورسیه حضور بهم رسانید."
 
همچنین انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این نامه حضور وزیر فعلی و وزیر سابق علوم در مناظره را محک سنجش صداقت طرفین دانسته اند و خواستار پایان بخشیدن به سردرگمی افکار عمومی و نخبگان دانشگاهی در این زمینه شده اند.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها