يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۳۵۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۹ تير ۱۳۹۴
مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: در شرایط کنونی جهانی، امروز جمهوری اسلامی کشوری آباد و دارای امنیت است و دشمن فکر می‌کند ما را با تحریم فلج کرده، در حالی که شاهد پیشرفت و افتتاح پروژه‌های متعدد در کشور هستیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل دیشب در آیین افتتاح پروژه‌های شهری در مشهد اظهار کرد: برای بنده سبب خوشبختی است که در مراسم افتتاح چند طرح برای مردم شهر مشهد حضور داشته باشم.

وی افزود: باید از شهردار منطقه، شورای شهر، شهرداری و نمایندگان مشهد که دست به دست هم دادند و همدلی و همزبانی را عملاً نشان دادند تشکر کنم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه شهردار کنونی مشهد پیش از این به‌ عنوان معاون وزیر کشور مشغول به فعالیت بوده و کاملاً با کارکرد شوراها و شهرداری‌ها در سطح کشور آشنا است، ادامه داد: دولت جدید توفیق حضور وی را در مسئولیتی در تهران نداشت و شورای شهر مشهد با هوشمندی، حسن انتخاب خوبی داشت و فردی که تجربه ملی در سطح معاون وزیر کشور را داشت به‌ عنوان شهردار مشهد انتخاب کرد که نتیجه این انتخاب امروز روشن است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری بیان کرد: امروز نگاه مدیریت شهری به سوی مناطق کم‌برخوردار است که این موضوع بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

حدادعادل خطاب به مردم نیز گفت: باید قدر انقلاب را بدانید، امروز ببینید همین کشورهای منطقه چه اوضاعی دارند و گروهک تروریستی داعش که با پول غربی ـ عربی تأسیس شده، اقداماتی غیراسلامی و غیرانسانی انجام می‌دهد.

وی در پایان توضیح داد: گروهک تروریستی داعش در ماه رمضان دستور کشتار صادر می‌کند و برادران ما را در مسجد کویت به شهادت رساندند و در این شرایط جهانی امروز جمهوری اسلامی کشوری آباد و دارای امنیت است و دشمن فکر می‌کند ما را با تحریم فلج کرده، در حالی که شاهد پیشرفت و افتتاح پروژه‌های متعدد در کشور هستیم و امیدوارم در نهایت انقلاب را به آرمان‌هایی که امام راحل و شهیدان در نظر داشتند، برسانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها