يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۳۵۹۴
زمان انتشار: ۰۷:۳۰     ۱۰ تير ۱۳۹۴
مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات استقلال از جدایی قطعی محسن فروزان از این تیم خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی نظری جویباری درباره حضور ماموران شهرداری برای پلمب باشگاه استقلال اظهار داشت: اینجا یک باشگاه فرهنگی- ورزشی است. شهرداری همه جا را رها کرده و به باشگاه استقلال چسبیده است. نمی دانم چه اتفاقی پیش می آید اما باید تکلیف مشخص شود. شهرداری هم به ما می گوید که ما فقط با مالک ساختمان کار داریم. مالک ساختمان هم فدراسیون است اما با مبالغی که قبلا پرداخت شده می توان گفت ما اینجا را برای باشگاه استقلال خریده ایم. اگر همه مشکل تهران حل شده و فقط باشگاه استقلال مانده بیایند و باشگاه را پلمب کنند.

وی درباره نقل و انتقالات استقلال افزود: نقل و انتقالات خوب پیش می رود. آن چیزی که مد نظر مظلومی بوده حدود 80 درصد انجام شده و امیدوارم تا پایان هفته به صددرصد خواسته او برسیم.

وی درباره وضعیت محسن فروزان نیز، گفت: فروزان در لیست مازاد مظلومی است و منتظر اعلام یک تیم هستیم و می‌خواهیم او را به صورت قرضی به یک تیم دیگر بدهیم.

مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات ا‌دا‌مه‌ داد: اصلا قرار نیست بازیکنی را از تیم خارج کنیم. مثل همه باشگاه‌ها بازیکنان را در لیست فروش می‌گذاریم تا جذب یک باشگاه دیگر شوند. فروزان یک بازیکن معمولی نیست. او می‌تواند باشد و پولش را می‌دهیم، ولی او را از لیست خارج می‌کنیم. ما به دنبال قرض دادن او به تیم دیگری هستیم و حیف است از او به سادگی بگذریم.

مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات درباره وضعیت ابراهیمی و حیدری نیز ا‌ضافه‌ کرد‌: جلسات خوبی با این دو داشته‌ایم و احتمالا تا پنجشنبه خیلی از کارها نهایی خواهد شد.

نظری جویباری درباره وضعیت سید جلال حسینی و این که استقلالی او را می‌خواهند، اظها‌ر کرد: به خداوندی خدا با سید جلال حسینی مذاکره نکرده‌ام. می خواهید باور کنید، می خواهید نکنید.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت نکونام به کجا رسید؟ خاطر‌ نشان کرد: او بازیکن بزرگی است و ما افتخار می‌کنیم کسی مثل او را داشته باشیم، ولی من و باشگاه با او صحبت جدی نداشته‌ایم.

نظری جویباری در پایان افزود: ما 90 درصد تیم را تا روز پنجشنبه می‌بندیم و فرصت داریم که آن 10 درصد را در روزهای بعدی بگیریم. برای همه بازیکنانی که تاکنون جذب کرده‌ایم پرداختی داشته‌ایم و طبق یک برنامه کار را پیش می‌بریم. درباره صادقی هم باید بگویم که او ملی‌پوش است و من تصمیمی برای او نمی‌گیرم،‌ بلکه آقای مظلومی درباره او تصمیم می‌گیرد و هر نظری که ایشان داشته باشد اجرایی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها