أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۶۰۲
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۱۰ تير ۱۳۹۴
مهاجم و کاپیتان فصل گذشته استقلال با اشاره به جدایی‌اش از این تیم گفت: برای ماندن یا بازی کردن به هیچ‌کس التماس نکرده و جلوی کسی سر خم نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه 598 رضا عنایتی درمورد جدایی از استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

تسنیم: در جلسه‌ای که با مظلومی داشتی، به تو چه گفت؟

ما خیلی کم حرف زدیم. مظلومی گفت دوست ندارم نیمکت‌نشین شوی و در تفکرات من جایی نداری. من هم گفتم شما چنین حقی را دارید که بازیکنان را انتخاب کنید.

تسنیم: بعد از اینکه با مظلومی حرف زدی ناراحت نبودی؟

دلیلی ندارد ناراحت باشم. هر آغازی یک پایانی دارد. یک زمان تیم‌های زیادی مرا می‌خواستند، ولی الان پیشنهادها کمتر شده است. در فوتبال حرفه‌ای باید رفتار حرفه‌ای داشته باشیم. مربی باید پاسخگوی نتایج تیمش باشد و من امیدوارم مظلومی بهتر از من را به استقلال بیاورد و با نتایجی که می‌گیرد دل هواداران را شاد کند.

تسنیم: در جلسه با مظلومی به این فکر نیفتادی که به نوعی با شرایط کنار بیایی و در استقلال بمانی؟

من برای ماندن یا بازی کردن به هیچ‌کس التماس نمی‌کنم و هر تیمی هم مرا بخواهد باید با تمام وجود بخواهد. پنج سال از استقلال دور بودم و اتفاقی هم نیفتاد. من جلوی کسی سر خم نمی‌کنم. البته از مظلومی ناراحتم که چند روز برای تصمیم‌گیری وقت را تلف کرد. او از همان ابتدا باید وضعیت را روشن می‌کرد.

تسنیم: با بازگشت رحمتی به استقلال مشکل داشتی؟

من ارتباط خوبی با رحمتی دارم و عمر فوتبال ما کمتر از آن چیزی است که بخواهیم در مورد این مسائل صحبت کنیم. خاطرات خوبی در استقلال داشتم و می‌خواستم با پیراهن این تیم خداحافظی کنم. قسمت اما طور دیگری بود و همیشه عاشق استقلال خواهم بود.

تسنیم: مقصد بعدی‌ات کدام تیم است؟

فعلا چیزی معلوم نیست و در حال بررسی چند پیشنهاد هستم. مطمئنا با یک پیراهن خاص از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها