يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۳۶۰۳
زمان انتشار: ۰۱:۳۰     ۱۰ تير ۱۳۹۴
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم در فصل پیش رو بدترین سال خود را پشت سرخواهد گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بهروز رهبری‌فرد در پایان جلسه مربیان تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا با توجه به اینکه اعلام کرده بود به خاطر هدایتی به تیم امید پرسپولیس نمی‌آید، این کار را انجام داده است، گفت: من اگر دوست داشتم هدایتی پرسپولیس را بخرد به خاطر این بود که می‌تواند این تیم را سروسامان بدهد و اگر من هم مربی تیم امید پرسپولیس می‌شدم، می‌توانست بازیکنان مورد نظر مرا جذب کند. الان می‌بینم که در تیم‌های پایه پرسپولیس هیچ امکاناتی وجود ندارد و تمام حمایت من از هدایتی برای این بود که تیم سروسامان یابد.

وی ادامه داد: هدایتی نه قولی به من داده بود و نه قرار بود با آمدن او پستی بگیرم اما معتقدم هدایتی بهترین شخص برای پرسپولیس است. الان هم که دو روز است به تمرین تیم امید پرسپولیس می‌روم هنوز هیچ چیزی را قبول نکرده‌ام و فقط تمرینات را نگاه کرده‌ام، چون کار در تیم‌های پایه سخت است و این تیم‌ها چیزی ندارند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص هیئت مدیره جدید این باشگاه، عنوان کرد: من نمی‌دانم هیئت مدیره چطور انتخاب شده است و نقش اعضای آن چیست. البته امثال کاشانی، عبدی و زادمهر پیشکسوت‌های پرسپولیس هستند و آدم‌های خوبی هم هستند اما نمی‌توانند تیم را سروسامان بدهند. در حال حاضر اساسی‌ترین مشکل پرسپولیس نبود بودجه است که این اعضای هیئت مدیره نمی‌توانند بودجه مورد نیاز را تأمین کنند. متأسفانه در بین اعضای هیئت مدیره هیچ فرد اقتصادی وجود ندارد و من نمی‌دانم چطور می‌خواهند برای پرسپولیس سرمایه بیاورند.

رهبری‌فرد افزود: اگر پستی را قبول کردم به خاطر این است که در کشور ما کسی نیست که پست خوبی را قبول نکند. همه وقتی می‌خواهند پستی بگیرند، شعار می‌دهند که فلان جا را سروسامان می‌دهیم اما به وسط راه که می‌رسند، می‌گویند از فلان کارمان زده و این پست را گرفتیم و جای دیگر بهتر کار می‌کردیم. همین الان من واقعاً دو نفر از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را نمی‌شناسم اما بحث یکی مثل جعفر کاشانی فرق می‌کند، چون زمانی که من در تیم نوجوانان شاهین بودم، کاشانی مدیرعامل این باشگاه بود. کاشانی از نوابغ فوتبال ماست و من وظیفه دارم که از او و دو عضو فوتبالی هیئت مدیره تعریف کنم اما باید ببینم آنها می‌توانند به تیم کمک کنند یا خیر.

وی در واکنش به اینکه بعد از حمایت‌های‌اش از هدایتی خیلی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی تأکید کردند که او و چند نفر دیگر، پیشکسوت هدایتی هستند تا پیشکسوت پرسپولیس، خاطرنشان کرد: من نمی‌گویم پیشکسوت پرسپولیس هستم، بلکه در مقام یک هوادار حرف می‌زنم و معتقدم که باید وضعیت پرسپولیس سروسامان بگیرد. یک زمانی ما سوم آسیا شدیم و خیلی‌ها انتقاد کردند که چرا قهرمان نمی‌شوید، آن هم آن موقع که قرارداد من 13 میلیون تومان بود و هنوز هم 9 میلیون از آن را نگرفته‌ام. من اگر از هدایتی حمایت کرده‌ام به این خاطر است که می‌دانم کمک‌های مالی او می‌تواند برای باشگاه مثمرثمر باشد. من نمی‌دانم پولش را از کجا آورده اما این را می‌دانم که عاشق پرسپولیس است. هدایتی به تیم‌های ملی کشتی، تکواندو و حتی فوتبال هم کمک کرده است. برای مثال او پول بلیت سفر تیم ملی را تقبل کرده است. وقتی یک نفر چنین شرایطی دارد یعنی عاشق پرسپولیس است. در کل حمایت‌های من از هدایتی به خاطر سروسامان گرفتن باشگاه پرسپولیس است، وگرنه تا الان یک هزار تومانی هم از هدایتی برای این حمایت‌ها نگرفته‌ام.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به نظرش پرسپولیس این فصل چه سرنوشتی خواهد داشت، گفت: به نظر من پرسپولیس امسال بدترین سال خود را سپری خواهد کرد. البته الان خیلی‌ها می‌گویند دوباره رهبری‌فرد انتقاد کرده اما من چیزهایی مثلاً در همین تیم‌های پایه می‌بینم که واقعاً جای تأسف دارد. متأسفانه تیم‌های پایه باشگاه حتی کاور ندارند که بخواهند تمرین کنند. شرایط طوری شده که امسال هر کسی که می‌خواست در تیم امید تست بدهد باید 20 هزار تومان به حساب باشگاه واریز می‌کرد. من به چشم خودم دیدم بازیکنان پایین شهری و شهرستانی را که این پول را نداشتند. اصلاً چرا باید از چنین منابعی درآمدزایی شود تا مثلاً پرسپولیس بتواند یک بازیکن بخرد. اتفاقاً باید به بازیکنان شهرستانی و پایین شهری پولی داده شد تا آنها خاطره خوبی از حضور در تست پرسپولیس داشته باشند.

رهبری‌فرد ادامه داد: در حال حاضر تمام بازیکنان فوتبال ایران میلیاردی هستند. شما اگر توانستید یک بازیکن را پیدا کنید که برای فلان تیم و یا عشق پیراهن فلان تیم مجانی بازی کند. دیگر دوره این حرف‌ها تمام شده است. شما دیگر نمی‌توانید چند بازیکن باتعصب پیدا کنید. متأسفانه الان پرسپولیس برای جذب بازیکن پولی ندارد اما می‌بینید که سپاهان مثل گرگ بازیکن می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر تمام بازیکنان تیم‌های پایه پرسپولیس به تیم‌هایی مانند پیکان و سایپا رفته‌اند و شرایط طوری شده که ما باید برای انتخاب بازیکن تست بگیریم، به همین خاطر می‌گویم که امسال بدترین سال پرسپولیس خواهد بود. ممکن است هواداران از صحبت‌ها و انتقادات من ناراحت شوند اما خداروشکر تا الان هر حرفی که زدم، صورت گرفته است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من اگر انتقاد می‌کنم برای این است که می‌بینم پرسپولیس چیزی ندارد و دلم برای این باشگاه می‌سوزد. الان من مربی تیم امید پرسپولیس هستم و باید از باشگاه تعریف کنم اما این کار را نمی‌کنم، چون برای من مهم پرسپولیس است نه پست و مقام و برخی از آقایان. متأسفانه با تمام احترامی که برای بازیکنان تیم پرسپولیس می‌آیند قائل هستم، معتقدم تا الان دو سه بازیکن معمولی به پرسپولس آمده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها