يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۳۶۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۰۹ تير ۱۳۹۴
​مجموع تعداد تراکنش‌هاي بانکي دستگاه‌هاي پايانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ايران در اردیبهشت ماه سالجاري نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل ٤٩ درصد رشد را نشان مي‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و کاهش هزينه‌ها، ترافيک و آلودگي هوا، توسعه  اين ابزارها را در اولويت قرارداده است. آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که تعداد تراکنش هاي پايانه هاي فروش متصل به حسابهای اين بانک در اردیبهشت ماه ٤٩ درصد رشد نسبت به مقطع زماني مشابه در سال٩٣ را نشان مي دهند.
همچنين گزارش ياد شده بيانگر رشد ١٥ درصدي  تعداد کل تراکنش‌هاي سیستم سپهر در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت مقطع مشابه در سال قبل مي باشد که اين ميزان رشد حاکي استقبال بيشتر مردم از خدمات نوين اين بانک است.
گفتنی است این بانک با ٤٢٣ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١١ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢٦درصدی، تعداد ٤٢٤هزار و ٢٦٠ دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با  بیش از ٣٩میلیون تراکنش در ماه و صدور حدود ٤٦ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها