يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۳۶۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۰۹ تير ۱۳۹۴
کارگردان این سریال افزود: هزار دقیقه جلوه‌های ویژه در این سریال خواهیم داشت/ این سریال می‌تواند افکار صهیونیسم را افشا کند/ اگر رابطه داشتم حجم سریال را کاهش نمی‌دادند

به گزارش پایگاه 598 ، فرج الله سلحشور در گفتگو با «نسیم»، گفت: یکی از اقدامات صدا و سیما این است که سعی می کند حجم سریال ها را کاهش دهد، البته معتقدم رابطه در این زمینه موثر است.

کارگردان یوسف پیامبر افزود: به عبارت دیگر خوب بودن رابطه با رسانه ملی می تواند باعث افزایش  حجم سریال و در مقابل بد بودن رابطه نیز می تواند باعث کاهش حجم سریال ها شود.

وی ادامه داد: برایم روشن نیست که چرا رسانه ملی می خواد حجم سریال حضرت موسی را کم کند، ولی آن قسمت هایی که قرار است از سریال کم شود، بخش های مناسب سریال به شمار می رود. تقریبا 20 قسمت از سریال حضرت موسی حذف خواهد شد.

کارگردان کشورمان با اشاره به اهمیت ساخت این سریال در برهه زمانی فعلی اظهار داشت: قطعا اگر به زمان آگاه باشید خواهید فهمید که امروزه صهیونیسم تمام دنیا را به خاک و خون کشیده است و این مسئله را همه می دانند و هیچ کس منکر این قضیه نیست؛

 

سریال حضرت موسی صهیونیسم جهانی را رسوا می کند

سریال حضرت موسی (ع) می تواند رسوا کننده فریبکاری این جماعت و جنایات آنها باشد و طبیعی است اگر سریال حضرت موسی (ع) را بسازیم می توانیم این قوم را افشا کنیم و اگر این مسئله محقق نشود، هیچ فیلم و سریالی نمی تواند این مسئله را نشان دهد.

 

 

برای جلوه های ویژه فقط از متخصصان ایرانی استفاده خواهم کرد

سلحشور با اشاره به استفاده از جلوه های ویژه کامیپوتری در این سریال تصریح کرد: برای این سریال اصلا از متخصصان خارجی استفاده نخواهم کرد و برای این سریال از متخصصان ایرانی بهره می گیرم؛ گمان می کنم که هزار دقیقه جلوه های ویژه در این سریال خواهیم داشت.

به لحاظ جسمی نیز مشکلی برای ساخت این سریال ندارم

او افزود: از لحاظ جسمی نیز مشکلی برای ساخت این سریال ندارم، الحمدالله بخش اعظم بیماری ام خوب شده است.

این کارگردان کشورمان خاطر نشان کرد: هر زمان که رسانه ملی بودجه ساخت این سریال را بدهد، کار ساخت سریال حضرت موسی (ع)  را شروع می کنیم؛ البته هنوز  زمان دقیقی برای این کار مشخص نکرده اند.

به گزارش «نسیم» فرج الله سلحشور تا به حال چندین داستان قرآنی را در سینما و تلوزیون جلوی دوربین برده است و توانسته مخاطبان بسیاری را در داخل و خارج کشور با اثرش همراه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها