کد خبر: ۳۲۳۶۴۵
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۰۹ تير ۱۳۹۴
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه کار نقل و انتقالات باشگاه خوب جلو می‌رود گفت: از شش بازیکنی که می‌خواستیم جذب کنیم، چهار نفر را جذب کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بهرام امیری در مورد نحوه پیش بردن قراردادهای بازیکنان با باشگاه استقلال به خبرنگار مهر گفت: ما کارها را سه بخش کردیم، یک بخش بازیکنان جدید هستند که با آنها مذاکره می‌کنیم در این بخش ۴ بازیکن از ۶ بازیکن را جذب کرده‌ایم فقط دو بازیکن مانده از لیست پرویز مظلومی، که با این دو نفر هم مذاکراتمان خوب پیش رفته و انشاالله کار را تمام  می کنیم.

 

وی افزود: بخش دیگر کار ما قراردادهای قدیمی که متعلق به بازیکنانی است که با استقلال قرارداد دارند و با آنها باید به تفاهم نهایی برسیم و بخش دیگر نیز بازیکنانی که قراردادشان با استقلال تمام شده اما در لیست کادر فنی هستند.

 

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال در مورد اینکه آیا می‌توانند نام دو بازیکنی که با آنها در حال مذاکره هستند را بگوید گفت: نمی‌توانم اسم آنها را بیاورم انشاالله به محض اینکه قرارداد بسته شد نام آنها را اعلام می‌کنم.

 

وی افزود: به لطف خدا کار خوب جلو آمده و فکر می‌کنم یکی از دلایل آن اتحادی است که بین من و علی نظری وجود دارد به هر حال ما قدیمی هستیم و به عشق استقلال هر دو کار می‌کنیم.

 

امیری در مورد آینده کاری خودش و اینکه آیا پس از نقل و انتقالات در استقلال می‌ماند گفت: فعلا به این مسئله فکر نمی‌کنم باید ببییم آینده باشگاه به کجا می‌رسد. آقای افشارزاده به من گفت معاونت پشتیبانی باشم اما اجازه بدهیم فعلا روی نقل و انتقالات تمرکز کنیم تا بعد در مورد باقی مسائل فکر کنیم.

 

وی در مورد چگونگی تهیه بودجه برای نتقل و انتقالات گفت: به هر حال در حال تلاش هستیم دوستان در کمیته اقتصادی با اسپانسر صحبت کردند و امیدواریم یک مبلغی از استقلال برای ایشان دریافت کنیم تا کار جلو برود.

 

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا اسپانسر باشگاه همان آقای سبک دست خواهد بود یا نه، افزود: من ریز جزئیات را نمی دانم دوستانمان در بخش اقتصادی بهتر می توانند پاسخ این سئوال را بدهند فکر می کنم آقای سبک دست هم یکی از گزینه ها هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها