کد خبر: ۳۲۳۶۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۰۹ تير ۱۳۹۴
یکی از تغییراتی که پرویز مظلومی قصد دارد در استقلال ایجاد کند، خط دفاعی است و می‌خواهد اصلاحاتی اساسی در آن ایجاد کند. به همین دلیل روی دو مدافع وسط جدید حساب باز کرده است: امین حاج‌محمدی و سیدجلال حسینی.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امين حاج‌محمدي در ليست پرويز مظلومي قرار داشت كه بعد از مذاكرات بهرام اميري و علي نظري‌جويباري، ‌اين بازيكن به استقلال پيوست و قراردادش را امضا كرد. با توجه به حضور ثابت اين بازيكن در نفت و بازي‌هاي خوبي كه انجام داد، طبيعي است كه در استقلال هم بازيكن اصلي باشد و به عنوان بازيكن فيكس به اين تيم بيايد. با اين حساب بايد گفت از ميان اميرحسين صادقي و حنيف عمران‌زاده يك نفر بايد جاي خود را به اين مدافع تازه‌وارد بدهد. نكته ديگر اينكه مظلومي براي ترميم خط دفاعي خود، به يك مدافع وسط ديگر نيز بدجوري اميدوار است، مدافعي كه طي سال‌هاي اخير جزو بهترين‌هاي فوتبال ايران و تيم ملي بوده و قراردادش با الاهلي نيز تمديد نشده است.


سيدجلال در تيم ملي هم عملكرد بسيار خوبي داشته و چند روزي است با مسئولان باشگاه استقلال وارد مذاكره شده است. در صورتي كه حسيني به جمع آبي‌پوشان اضافه شود، در كنار امين حاج‌محمدي ديگر مدافع وسط استقلال خواهد بود. با توجه به اينكه سيدجلال فصل گذشته را در ليگ قطر گذرانده، حساسيت خاصي هم در مورد پرسپوليسي شدنش به وجود نمي‌آيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها