يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۳۶۶۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۰۹ تير ۱۳۹۴
مهاجم سابق تراکتور سازی اظهار داشت: برانکو به من لطف دارد اگر چنين كاري كرده باشد ولي من به صورت مستقيم، هيچ مذاكره‌اي با باشگاه پرسپوليس نداشتم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری که هفته گذشته انجام داد، از یک ماجرای عجیب پرده برداشت و گفت: «ماجرای مذاکره باشگاه پرسپولیس با ادینهو یک راز است!» این مسئله باعث شد اذهان به فکر انتقال این بازیکن به باشگاه پرسپولیس بیفتد .

 

ولی در واقع این بازیکن راهی باشگاه الوکره قطر شد و به زودی به این کشور می‌رود تا تمریناتش را با قطری‌ها آغاز کند اما ادینهو در مصاحبه کوتاهی با ما که در آخرین ساعات یک‌شنبه شب و از طریق اپلیکیشن IMO انجام شد، حرف‌های دیگری به زبان آورد. ادینهو که تسلط بسیار خوبی به زبان فارسی دارد، حرف‌هایش را این‌طور شروع کرد و سپس سؤالات ما، این گپ دوستانه را به یک مصاحبه بدل کرد.

من با هيچ‌كس در مورد پرسپوليس مصاحبه نكرده‌ام. هرگز نگفتم مي‌خواهم پرسپوليسي شوم و نمي‌دانم اين حرف‌ها از كجا آمده است. در اين مدت هواداران تراكتورسازي هم با من تماس گرفتند و اين سؤال را در فيس‌بوك، اينستاگرام، تلگرام و IMO از من پرسيدند اما به همه‌شان گفتم صحبتي انجام نداده‌ام. حتي از مديربرنامه‌هايم ماجرا را جويا شدم كه او هم گفت مصاحبه‌اي به جاي من انجام نداده است.

از اين ماجرا بگذريم... تو با پرسپوليسي‌ها مذاكره‌اي هم داشتي؟
فقط در رسانه‌ها! هيچ پيشنهادي از سوي باشگاه پرسپوليس به من نشد اما شنيدم كه با يك واسطه براي حضور من در پرسپوليس صحبت كرده‌اند. اين اصلاً حرفه‌اي نيست كه نام اين مسائل را مذاكره بگذاريم.

اين مسائل، هواداران تراكتور را نيز عصباني كرده بود!
بله اما من مقصرش نيستم. براي جدايي از تراكتورسازي متأسفم ولي تصور كردم بهتر است در اين فصل با قراردادي چند برابر بيشتر بازي كنم.

برانكو از تو تعريف و تمجيد كرده بود، آيا اين مسائل ربطي به حضورت در پرسپوليس ندارد؟
او به من لطف دارد اگر چنين كاري كرده باشد ولي من به صورت مستقيم، هيچ مذاكره‌اي با باشگاه پرسپوليس نداشتم.

و اگر قرار بود به ايران برگردي، براي چه باشگاهي بازي مي‌كردي؟
با احترام به همه هواداران فوتبال در ايران، باز هم براي تراكتورسازي به ميدان مي‌رفتم چون لطف زيادي به من داشتند.

روزي به فوتبال ايران برمي‌گردي؟
اميدوارم اين اتفاق بيفتد. فعلاً بايد براي يك فصل، خارج از ايران فوتبال بازي كنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها