يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۳۶۷۳
زمان انتشار: ۰۱:۴۹     ۱۰ تير ۱۳۹۴
هافبک پرسپولیس قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، امید عالیشاه قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.  این بازیکن عصر امروز (سه‌شنبه) نشستی را با علی‌اکبر طاهری داشت و در نهایت طرفین برای ادامه حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان به توافق نهایی رسیدند.

عالیشاه بعد از تمدید قرارداد خود با پرسپولیس از فردا در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد. این در حالی است که مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه‌های مهدی طارمی فردا چهارشنبه ادامه پیدا خواهد کرد.

علی اکبر طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این خبر را تأیید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها