أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۳۶۹۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۰ تير ۱۳۹۴
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای توضیح در مورد دیدار هفته پایانی لیگ بین تراکتورسازی و نفت به مجلس رفتیم و این موضوع ربطی به فساد در فوتبال نداشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی کفاشیان درباره لغو سفر کی‌روش و پیروانی به روسیه گفت: نیازی به حضور کی‌روش در کنگره فیفا در روسیه نبود و به همین دلیل این سفر لغو شد.

وی در مورد اینکه کی‌روش چه زمانی به ایران بازخواهد گشت، گفت: در حال هماهنگی‌ها هستیم تا کی‌روش پس از پایان دوران مرخصی هرچه زودتر به ایران بازگردد، البته در این خصوص مشکلاتی وجود دارد که با حل آنها کی‌روش به ایران بازخواهد گشت.

کفاشیان با بیان اینکه تنها دیدار با ژاپن به عنوان دیدار دوستانه تیم ملی قطعی شده است، در مورد دیدار دوستانه با عراق خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی را با عراقی‌ها در این مورد انجام دادیم اما این دیدار قطعی نشده است. به دنبال تاریخ مناسب هستیم تا با اعلام آن به کادرفنی تیم ملی، برگزاری این دیدار نیز محقق شود.

وی همچنین در مورد مشکل مدرک مربیگری خاکپور گفت: پیگیر این موضوع هستیم و به دنبال آن هستیم تا خاکپور در کلاس‌های مربیگری شرکت کند تا مشکلش برطرف شود. ضمن اینکه در حال مکاتبه با AFC هستیم تا به نتیجه مناسبی برسیم. البته قصد داریم نشستی را با کادرفنی تیم امید برگزار کنیم تا ببینیم عضو دیگری از این تیم می‌تواند روی نیمکت کادرفنی به عنوان سرمربی بنشیند یا خیر.

وی در مورد اینکه آیا فرد دیگری جایگزین خاکپور به عنوان سرمربی خواهد شد، افزود: 100 درصد به دنبال حل مشکل خاکپور هستیم چون او سرمربی تیم امید است و در این خصوص جلسه‌ای را با کاشانی نیز برگزار خواهم کرد. شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا به این موضوع ایراد گرفته باشد و کارت سرمربیگری برای فرد دیگری صادر شود اما در اصل خاکپور سرمربی تیم امید است.

کفاشیان ضمن تأیید خبر پایان قرارداد فدراسیون با آل‌اشپورت در این مورد گفت: آل‌اشپورت اعلام کرده دیگر نمی‌خواهد با ما همکاری کند و وقتی شرایط این طور است دیگر نمی‌توان به زور کار را ادامه داد. البته در این راستا با آدیداس و چند برند دیگر در حال مذاکره هستیم تا جایگزین آل‌اشپورت مشخص شود.

کفاشیان در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر موضوع فساد در فوتبال به مجلس رفت یا بحث دیگری در میان بود، گفت:‌ ما برای توضیح در مورد دیدار هفته پایانی لیگ بین تراکتورسازی و نفت به مجلس رفتیم و این موضوع ربطی به فساد در فوتبال نداشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها