امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۳۷۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۰ تير ۱۳۹۴
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: «معتقدم پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود باید 10 ستاره فوتبال ایران را جذب کند تا در آسیا آقایی کند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اسپورت تی وی،، سید جلال حسینی که این روزها شایعاتی پیرامون حضورش در استقلال به گوش می رسد، در مورد مسائل و شرایط این روزهایش صحبت کرد. از تصمیم عجیب برانکو ایوانکوویچ در مورد نخواستنش گرفته تا پیشنهاد استقلالی ها و تکذیبیه های پیاپی آنها در مورد جذبش.

 

اظهارات حسینی را در ادامه می خوانید:

 

* سید چه خبر؟ این روزها چه می کنی؟

- سلامتی خبری نیست. مشغول فکر کردن به پیشنهادهایم هستم تا بهترین تصمیم را بگیرم.

 

* به پیشنهاد استقلال هم فکر می کنی؟

- بله به هر حال استقلال هم یکی از تیم هایی است که پیشنهادش را ارائه داده است.

 

* ... و پرسپولیس؟

- در مورد پرسپولیس نمی دانم چه بگویم.

 

* اما مردم دوست دارند بدانند که چرا به یک باره تصمیم باشگاه در مورد جذب تو عوض شد؟

- من نمی دانم. این سوال را بهتر است مسئولان باشگاه پرسپولیس جواب بدهند. اما من معتقدم پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود باید 10 ستاره فوتبال ایران را جذب کند تا در آسیا آقایی کند. سید جلال فقط یک بازیکن است به غیر از من باید 9 بازیکن دیگر بگیرد تا بتواند در ایران و آسیا حرف اول را بزند.

 

* اما گفته می شود که مذاکره تو با نژادفلاح چندان جدی نبوده و تنها برای حل مشکل مالیاتی ات به باشگاه رفتی.

- نمی دانم دلیل این حرف ها چیست. ما در آن جلسه به توافق رسیدیم حالا اینکه چه می گویند چندان مهم نیست.

 

* حالا رقیب پرسپولیس یعنی باشگاه استقلال به تو پیشنهاد داده است. چقدر احتمال دارد به این تیم بپیوندی؟

- نمی دانم باید در این خصوص فکر کنم. قرار است فردا و پس فردا یعنی پنج شنبه و جمعه کاملا با خودم خلوت کنم. به اتاق فکر و قفس تنهایی ام بروم و حسابی در مورد پیشنهادهایی که دارم تصمیم بگیرم. به هر حال این تصمیم سختی است و باید خوب فکر کنم.

 

* مشاورانت چه می گویند؟

- از خیلی ها مشورت گرفته ام اما تصمیم نهایی را خودم می گیرم. مطمئنا شنبه خواهید دید که تصمیمم چیست.

 

* آیا این همه عشق و علاقه ای که هواداران پرسپولیس به تو نشان دادند ممکن است مانع حضورت در استقلال شود؟

- به خدا قسم تنها موضوعی که ممکن است به استقلال نروم نگه داشتن حرمت هواداران پرسپولیس و عشقی است که در این مدت آنها به من دادند وگرنه هیچ چیز دیگر نمی تواند مانع حضورم در استقلال شود.

 

* حالا همین حرمت هواداران پرسپولیس باعث شود که استقلالی نشوی؟

- گفتم که فردا و پس فردا باید راجع به این قضیه خوب فکر کنم.

 

* جالب اینجاست که مسئولان باشگاه استقلال پشت سر هم مصاحبه کرده و مدعی اند که تو را نمی خواهند و حسینی در لیست مظلومی نیست.

- (با خنده) از این حرف ها زیاد است. مطمئن باشید سید جلال هم می تواند به وقتش حرف بزند اما من اهل مصاحبه و پاسخگویی نیستم وگرنه اگر لازم باشد خیلی راحت می توانم مصاحبه کنم. تعجب من این است که باشگاه ها جدیدا قدرت ندارند بگویند با چه بازیکنانی مذاکره کرده اند. نمی دانم چرا اینقدر با ترس پا پیش می گذارند. تمام باشگاه ها همین هستند.

 

* برخی از مسئولان پرسپولیس در گفتگوهای خصوصی شان با خبرنگاران مدعی شده اند که قیمت سید جلال بالاست و باشگاه پرسپولیس مقدور به پرداخت درخواست مالی او نیست در حالی که اخبار موثق دریافتی حاکی از آن است در فصلی که رویانیان قراردادهای میلیاردی با ستاره های فوتبال ایران می بست مبلغ قرارداد تو با پاداش هایی که برایت در نظر گرفته شده بود مجموعا یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

- خدا پدرتان را بیامرزد. جالب اینکه همان را هم نگرفتم آقای رویانیان قول داد که اگر برای پرسپولیس خوب بازی کنم پاداش ها و مبلغ قراردادم را کامل بدهد که هنوز هم از پرسپولیس طلبکارم. ضمن اینکه در آن فصل که این همه به من می گفتند بازیکن میلیاردی من از نظر مبلغ قرارداد پانزدهمین بازیکن لیگ برتر شدم. بروید ببینید تیم های دیگر چگونه با بازیکنانشان قرارداد بستند. نمی خواهم اسم بیاورم اما خیلی ها بیشتر از سید جلال پول گرفته اند و آب از آب تکان نخورد.

 

* یکی از شبهات و شایعاتی که در مورد سید جلال حسینی وجود دارد این است که گفته می شود هم در سپاهان و هم در پرسپولیس به رحیمی مدیرعامل این دو باشگاه اعلام کردی که 20 درصد از مبلغ قرارداد فصل آینده را می گیری و ثبت می کنی اما پس از دریافت این مبلغ از این تیم ها جدا شده و به تیم مقصد پیوستی.

- خیلی خوب شد که این موضوع را پیش کشیدید. من یک سوال دارم که از آقای رحیمی بپرسید، سوال من این است که آقای رحیمی به عنوان مدیرعامل دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در پایان فصل به چند نفر پول داد؟ دوست دارم این سوال را از آقای رحیمی بپرسید چون واقعیت این است که هر چقدر به بقیه داد به من هم داد یعنی در پرسپولیس اگر به بقیه 5 درصد پرداخت کرد به من هم همان قدر پرداخت.

 

* ... و در سپاهان؟

- در سپاهان که اصلا آقای رحیمی با من تسویه حساب نکرد بلکه آقای خلیلیان و مدیر بعدی مبلغ قرارداد من را پرداخت کردند. اما در پرسپولیس وضعیت طور دیگری بود. هر چقدر که به بقیه پرداخت شد به من هم پرداختند.

 

* جالب اینجاست که به رغم تمام این شایعات هواداران پرسپولیس به جای اینکه از تو ناراحت باشند کماکان سید جلال را تشویق کرده و خواهان حضورش در پرسپولیس هستند!

- چون هواداران پرسپولیس واقعیت ها را می دانند. مگر نگفتند سقف قرارداد باید رعایت شود؟ پس چرا رعایت نشد. من که بازیکن تازه واردی نیستم. من وقتی با آقای رحیمی صحبت کردم به ایشان گفتم که باید تیم قوی ببندد اماایشان اعلام کرد که سقف قرارداد باید رعایت شود. خودتان بگویید کدام تیم سقف قرارداد را رعایت کرد؟ سپاهان یا استقلال؟ پس چرا آب از آب تکان نخورد؟ سقف قرارداد فقط برای پرسپولیس بود؟ یک اتفاقاتی می افتد که خود بازیکن هم متوجه می شود که باید برود.

 

* یعنی تو متوجه شدی که پرسپولیس خوب بسته نخواهد شد؟

- مثل روز مشخص بود. پرسپولیس پر هوادارترین تیم فوتبال ایران و آسیا است پس باید قدرتمند بسته شود. هر چند که معتقدم یکسری از مسائل از دست رحیمی خارج بود.وقتی تیمی قوی بسته می شود مطمئنا ثبات نیز به وجود می آید. پرسپولیس وقتی از 5 بازی 3 بازی اش را ببازد قطعا مدیرعامل عوض می شود اما وقتی از 5 بازی 4 بازی اش را ببرد مطمئنا ثبات بیشتری برای همه وجود دارد. این مسئله ای است که در فوتبال ما فراموش شده است.

 

* تو با برانکو مشکلی داری؟

- من اصلا با برانکو کار نکرده ام که بخواهم با او مشکلی داشته باشم.

 

* پس چرا اعلام کرده که نیازی به تو ندارد؟

- این سوالی است که خودش باید جوابش را بدهد نه من.

 

* تو با کرانچار مشکلی داشتی؟

- بله یکسری مشکلاتی داشتیم بر سر پیوستنم به پرسپولیس. در آن فصل او من را می خواست اما من تصمیمم را گرفتم و پرسپولیسی شدم.

 

* این سوال را پرسیدیم چون شایعه شده که کرانچار به خاطر مشکلاتی که با تو داشت از برانکو خواسته تا تو را جذب نکند.

- خب دستش درد نکند، چه بهتر که چنین درخواستی از برانکو داشته.

 

* چطور؟

- اگر چنین است حداقل خیالم را راحت کرد که پیوستنم به پرسپولیس تصمیم درستی بوده است و کار خوبی کردم که پرسپولیسی شدم.

 

* با تمام این تفاصیل فکر می کنی روز شنبه کدام تیم را انتخاب کنی؟

- بهتر است در این مورد شنبه صحبت کنیم. فعلا...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها