يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۳۷۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۰ تير ۱۳۹۴
محسن مسلمان که تا همین یکی دو سال پیش، سر خواستنش دعوا بود اما فعلا تیمی را خواهان خود نمی‌بیند و منتظر دریافت پیشنهاد از تیم‌های مطرح لیگ برتری است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، فصل نقل و انتقالات است و هزار و یک خبر. هر روز بازیکنان بسیاری به تیم‌های مختلف منتقل می‌شوند اما همچنان چند ستاره هستند که تیم بعدی‌شان را انتخاب نکرده‌اند!

 

بزرگترین بازیکن کسی نیست جز سید جلال حسینی؛ مدافع ثابت تیم ملی با نزدیک به 100 بازی ملی که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده اما هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده.

 

سید جلال این فصل را ترجیح داده در لیگ ایران بازی کند و استقلال، نفت تهران و تراکتورسازی مد نظر دارند اما این مدافع 34 ساله هنوز با هیچ یک از این تیم‌ها مذاکره نکرده و توافقی انجام نداده است!

 

محمد نوری هم روی هوا است. کاپیتان پرسپولیس که عزم خود را برای حضور در لیگ قطر جزم کرده اما فعلا خبری از توافقش با المسیمیر منتشر نشده است. نوری که در سال‌های قبل نیز تا مرز جدایی از پرسپولیس پیش رفته و سرانجام در این تیم مانده، شاید این فصل هم چنین سرنوشتی را تجربه کند. او با المسیمیر مذاکره کرده اما شاید به همین دلیل قرارداد نبسته تا وضعیتش با پرسپولیس مشخص شود.

 

پرویز مظلومی، رضا عنایتی را نخواست. بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر از استقلال جدا شد تا فوتبالش را در تیمی جدید که احتمالا سیاه‌جامگان خواهد بود دنبال کند. عنایتی که هدفش خداحافظی از فوتبال با پیراهن استقلال بود، به این هدف خود نرسید تا حالا و در روزهایی که مهاجمان یکی پس از دیگری قرارداد می‌بندند او بدون تیم باشد و منتظر یک پیشنهاد جذاب تا برای آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

 

پیام صادقیان نیز شرایطی مشابه عنایتی دارد. برانکو، ستاره پرسپولیس در لیگ سیزدهم را جواب کرد تا صادقیان دنبال تیمی جدید باشد. از نفت تهران به عنوان تیم بعدی پیام یاد می‌شود اما هنوز توافقی بین طرفین صورت نگرفته و قراردادی امضا نشده است.

 

نام حامد لک و محسن مسلمان را نیز می‌توان میان این بازیکنان قرار داد. لک که دو فصل را به عنوان سرباز برای تراکتورسازی بازی کرد حالا چند پیشنهاد دریافت کرده اما هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است یا محسن مسلمان که تا همین یکی دو سال پیش، سر خواستنش دعوا بود اما فعلا تیمی را خواهان خود نمی‌بیند و منتظر دریافت پیشنهاد از تیم‌های مطرح لیگ برتری است.

 

و در نهایت می رسیم به یک نام بزرگ؛ آندرانیک تیموریان. او گفته که دارد به پیشنهادهای خارجی اش فکر می کند این در حالی است که علاوه بر تراکتورسازی، استقلال هم به شدت این بازیکن را می خواهد. آندو در سال های گذشته نشان داده که همواره تا روزهای آخر نقل و انتقالات صبر می کند و به بالاترین پیشنهاد پاسخ مثبت می دهد.

 

البته در این میان می شود از ستاره های دیگری همچون ادینیو و محسن فروزان هم نام برد.

 

این بازیکنان، نه اینکه پیشنهادی نداشته باشند بلکه منتظرند بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنند و به تیمی بروند که هم از لحاظ مالی به سودشان باشد و هم از لحاظ فوتبالی. این بازیکنان برای رسیدن به اهداف خود به زمان نیاز دارند؛ زمانی که با گذشت آن می‌توان ستاره‌ها را در تیم‌های جدیدشان دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها