يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۳۷۹۲
زمان انتشار: ۰۱:۳۷     ۱۱ تير ۱۳۹۴
اتفاقات رخ داده در حاشیه تمرین دیروز استقلال ممکن است پرویز مظلومی را وادار به انجام تصمیمات تازه ای کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، حواشی خیلی زود و سریع به استقلال لیگ پانزدهم لبخند زد. حضور مهدی رحمتی در تمرین روز دوشنبه آبی ها مصادف با اتفاقاتی بود که برخی باور داشتند با تاکیدات پرویز مظلومی قرار نیست جایی در استقلال داشته باشند. تاخیر نیم ساعته دروازه بان جدید آبی ها، عدم تمرین کردن او، نصب بنر بزرگ و سرانجام آشتی کنان پرحرف و حدیث با وحید طالب لو از جمله این حواشی بود. اتفاقاتی که پرویز مظلومی را سخت به فکر فرو برد تا نگران آینده ای باشد که سخت نزدیک است. لیگ در حال آغاز است و سر که بچرخانی هفته های اول و دوم و سوم می گذرد و با آنچه ناظران در تمرین روز گذشته دیدند هر آن احتمال شعله ور شدن این رابطه که از پای بست ویران است وجود دارد.

 

در همین حال برخی اخبار از درون ساختمان سنگی سعادت آباد منتشر شده که سرمربی آبی ها قصد دارد تصمیم عجیبی بگیرد.

 

پرویز مظلومی دوشنبه شب سختی را پشت سر گذاشت و حالا به جمع بندی مهمی درباره  قفس توری آبی ها در لیگ پانزدهم رسیده است.

 

اینکه در فاصله بین تمرین عصر روز دوشنبه تا ظهر روز سه شنبه چه اتفاقاتی رخ داده شاید بتواند کلید اصلی حل ماجرا باشد.

 

اینکه اساسا مظلومی با چه رویکردی و بر اساس تماس چه افرادی این تصمیم را می گیرد.

 

او پس از محسن فروزان می خواهد قید وحید طالب لو را هم بزند تا همه چیز مهیای قدرت نمایی دروازه بان فصل گذشته پیکان در تیم جدیدش شود.

 

شاید آن روزی که مهدی رحمتی شرط گذاشته بود برای ادامه حضور در استقلال، هم وحید طالب لو در این تیم بماند و هم محسن فروزان کسی تصور نمی کرد 48 ساعت بعد دست تقدیر سرنوشت متفاوتی را برای آبی ها رقم بزند.

 

در مدل مد نظر پرویز مظلومی، مهدی رحمتی و فرزین گروسیان دو دروازه بان استقلال در فصل آتی خواهند بود و خبری از وحید طالب لو و محسن فروزان نخواهد بود.

 

این دقیقا همان چیزی است که نزدیکان به استقلال پیش بینی می کردند،هر چند برای هواداران استقلال هضم خبر جدایی ناگهانی بازیکن قدیمی مانند طالب لو آسان نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها