أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۷۹۳
زمان انتشار: ۰۰:۳۷     ۱۱ تير ۱۳۹۴
معاون فنی باشگاه ذوب‌آهن صحبت‌های عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد جذب مسعود حسن زاده را رد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، به دنبال مصاحبه "نظری جویباری" مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران مبنی بر اینکه مانعی از طرف باشگاه ذوب‌آهن برای عقد قرارداد با مسعود حسن‌زاده مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن وجود نداشته و رضایت‌نامه این بازیکن را از باشگاه ذوب‌آهن خواهیم گرفت، "احمدرضا فقیهی" معاونت فنی- ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگویی کوتاهی با سایت رسمی باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت:

 

با وجود گفته‌های آقای نظری جویباری و با احترام به وی وهمچنین با توجه اخبار و شایعات منتشر شده در برخی از رسانه‌ها، باشگاه ذوب‌آهن به مسعود حسن‌زاده مهاجم بلندقامت فصل گذشته خود برای فصل آینده و رقابت‌های آسیایی نیاز داشته و قرار است این بازیکن فردا (چهارشنبه) به باشگاه آمده و قرارداد مالی خود را برای فصل آتی تمدید کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها