أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۸۰۳
زمان انتشار: ۲۲:۳۷     ۱۰ تير ۱۳۹۴
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز برای ماندن و یا نماندن تصمیمی گرفته نشده است اما اگر باشگاه نخواهد قرضی جدا می‌شوم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، میلاد سلیمان فلاح بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره حضورش در باشگاه در پاسخ به این سوال که قصد جدایی دارد یا می‌ماند، گفت: هنوز چیزی معلوم نیست. با نظری جلسه داشتم. به من گفت چند روز دیگر برای نتیجه بیایم.

 

وی در پاسخ به این سوال که با مظلومی صحبت کردی یا خیر و اینکه خودت به چه نتیجه‌ای رسیدی اظهار داشت: با مظلومی نتوانستم صحبت کنم. خودم هم به این نتیجه نرسیدم بمانم یا نه.

 

سلیمان‌فلاح در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید فکر می‌کردی در فصل قبل در استقلال کم بازی کنید؟ یادآور شد: نظر کادر فنی این بود من هم احترام می‌گذارم. ما می‌آییم و می‌رویم.

 

بازیکن استقلال درباره قراردادش با آبی‌پوشان عنوان کرد: دو سال قرارداد دارم و 96 درصد از مبلغ قرارداد مالی‌ هم باقی مانده است اگر باشگاه استقلال مرا نخواهد قرضی جدا خواهم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها