أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۳۸۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۰ تير ۱۳۹۴
مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان خراسان شمالی با نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازدانا، مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان خراسان شمالی با نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین مهمانواز - نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری - در این دیدار اقتصاد مقاومتی را اتکاء به قابلیت های داخلی و خودکفایی عنوان کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد میتواند با بسترسازی و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی از فعالان این عرصه حمایت کند.

حجت الاسلام مهمانواز افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امروز راه نجات ملت ما قطع امید کردن از بیگانگان و دل بستن به خداوند تبارک و تعالی و توانمندی های خودمان است، ما ذره ای به آمریکا و حوّاریون آن اعتماد نداریم زیرا آنها دروغگو و فریبکارند و دست از کارهای قبیح خود برنداشته اند.

وی خاطر نشان کرد: تقویت اقتصاد مقاومتی از ضروریات امروز کشور و تنها راه نجات اقتصاد است و غیر از این هر نسخه ای که دیگران برای اقتصاد ما بنویسند سرابی بیش نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان در مذاکرات هسته ای اهداف دیگری را در پشت پرده دنبال می کنند و نه تنها ملایمتی را نسبت مردم بزرگ ایران از خود نشان نداده اند بلکه بر درجات دشمنی خود نیز افزوده اند، بنا بر این در صورت بدست آمدن توافق فلاح و رستگاری بر ما نازل نمی شود و چنانچه توافقی هم صورت نگیرد ما به آخر دنیا نرسیده ایم.

حسین اسلامی - مدیر کل شعب استان خراسان شمالی - نیز در این دیدار گفت: بانک مهر اقتصاد با رویکرد پیاده سازی قوانین شرع مقدس در فعالیت های اقتصادی با هبه با برکت مقام معظم رهبری در سال 72 تشکیل شد و هدف نخست آن ارائه خدمات به بسیجیان و تقویت بنیه اقتصادی این عزیزان بوده است.

اسلامی افزود: بانک مهر اقتصاد تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته تا بتواند الگوی بانکداری بدون ربا را به جامعه ارائه کند و ثابت نماید که می شود با بانکداری بدون ربا هم فعالیت های اقتصادی مولد و اشتغالزا با درآمد مطلوب ایجاد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها