امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۳۸۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۰ تير ۱۳۹۴
کارشناس اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت: 13میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی با 4 درصد سود و شش ماه تنفس به استان سیستان و بلوچستان در سال 94 اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازباشگاه خبرنگاران جهادی سیستان و بلوچستان، حسینی کارشناس اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی این استان در خصوص آغاز اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی افزود: تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال ۹۴ در دو بخش صنایع تبدیلی و غیر تبدیلی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌گردد.

حسینی در ادامه افزود: عرصه صنایع تبدیلی شامل خشک کردن (میوه و سبزیجات)، بسته بندی (میوه، خشکبار، سبزیجات)، تولید رب و عصاره، پودرکن میوه و سبزیجات، ترشی و شوریجات، اسانس گیری، شربت، شیرینی و مربا است و صنایع غیرتبدیلی شامل آبزیان، قارچ خوراکی، گیاهان دارویی، پرورش ماکیان (شترمرغ، مرغ، بلدرچین، کبک و…)، پرورش آبزیان، پرورش دام‌های سبک و سنگین و چندقلوزا می‌شود.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به سود تسهیلات و مدت زمان بازپرداخت آن اظهار کرد: سقف تسهیلات 36 ماهه است و در سال ۹۴ با استعلام متقاضی و موافقت بانک می‌توان از تنفس ۶ ماهه استفاده کرد که این تسهیلات در عرصه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی با سود 4 درصد است.

حسینی ضمن بیان اینکه پرداخت تسهیلات با توجه به عرصه مورد نظر است، خاطرنشان کرد: سقف پرداخت تسهیلات با توجه به عرصه مورد نظر طرح توجیهی براساس استانداردهای لازم از 15 میلیون تا 100 میلیون ریال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها