أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۰۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۱۱ تير ۱۳۹۴
هافبک سابق پرسپولیس در نامه ای خطاب به هواداران این تیم نوشت:من پیام صادقیان از پرسپولیس رفتم اما دلم هنوز با شماست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پیام صادقیان که امروز به تیم نفت پیوست،با انتشار نامه ای از هواداران پرسپولیس که در این مدت او را حمایت کردند تشکر کرد.

متن نامه:

از همه شما ممنونم که در سرما و گرما به ورزشگاه آمدید تا من را تشویق کنید. من اگر پیام صادقیان شدم به خاطر لطف شما هواداران بود. هنوز با شعار واویلا واویلا پیام صادقیان شب ها می خوابم و می دانم در گوشه ای از دل شما هنوز جای دارم. من پیام صادقیان از پرسپولیس رفتم اما دلم هنوز با شماست.

شرایط باعث شد از تیم محبوبم جدا شوم. دلم می خواست فقط در ایران پیراهن سرخ بپوشم اما این اتفاق نیفتاد. اما اکنون در جایی بازی می کنم که مربی اش 5 سال مربی ام بوده اما این را مطمئنم که دوباره پیراهن سرخ را بر تن خواهم کرد و شعار واویلا واویلا پیام صادقیان را باز هم خواهم شنید.

فرزند کوچک شما

پیام صادقیان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها