کد خبر: ۳۲۴۰۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۱ تير ۱۳۹۴
تماشای سریال های ماهواره ای برای زن جوان دردسر ساز شد و باعث شد که زندگی مشترک با شوهرش برای همیشه پایان یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مردم سالاری، چندی پیش زوج جوانی به دادگاه خانواده رفتند و درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم از صبح تا شب شبکه‌های ماهواره‌ای و سریال‌های آن را تماشا می‌کند. او آنقدر این سریال‌ها را تماشا کرده که روی مغزش اثر گذاشته و تحت تاثیر آنها زندگیمان را هم به نابودی کشاند.

 وی افزود: او همیشه به من شک دارد و این احساس شک در این اواخر بیشتر هم شد و من فکر می‌کنم به خاطر دیدن این سریال‌ها است. همیشه به من گیرهای الکی می‌دهد و بی دلیل دعوا به راه می‌اندازد. هرچه به او می‌گویم از دیدن این سریال‌ها دست بردار فایده ای ندارد. برای همین تصمیم گرفتم دیگر کنار این زن زندگی نکنم.

 زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم این موضوع را بهانه کرده است. اگر من به او شک دارم به خاطر سریال نیست، خودش کارهایی می‌کند که به او مشکوک شوم. حالا هم که تصمیم دارد برای همیشه از من جدا شود. این‌ها نشان می‌دهد که شوهرم نسبت به من دلسرد شده و نمی‌خواهد با من زندگی کند.

 بعد از صحبت‌های این زوج، قاضی سعی کرد آنها را از جدایی منصرف کند. ولی وقتی اصرار هردوی آنها را دید حکم طلاق را صادر کرد.‎


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها