يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۰۸۷
زمان انتشار: ۰۷:۳۴     ۱۲ تير ۱۳۹۴
کاپیتان فصل پیش استقلال گفت: «به خاطر جدایی از استقلال ناراحت نیستم چون سال‌های خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، امیرحسین صادقی با استقلال به خط پایان رسید؛ خط پایانی که برایش ناراحت‌کننده و باورنکردنی است.

 

کاپیتان اول استقلال در لیگ چهاردهم که در نیم‌فصل دوم بازوبند را به عنایتی داد، باید پیراهن آبی را از تن خارج کرده و پیراهن تیم دیگری را بپوشد!

 

اظهارات صادقی را در ادامه می خوانید:

 

* خداحافظی با استقلال؛ نظرت چیست؟

- چه بگویم؟! این یک اتفاق است که افتاده و دیگر باید پذیرفت. یک روز به عنوان بازیکن جوان آمدم و حالا به عنوان یک بازیکن باتجربه می‌روم. فوتبال پر است از این اتفاقات؛ اتفاقاتی که شیرین و تلخ است.

 

* چه حسی داری؟

- یعنی چه؟

 

* ناراحت نیستی؟

- نه، ناراحت نیستم. من در تمام سال‌هایی که برای استقلال فوتبال بازی کردم کم نگذاشتم و با تمام وجودم هر چه داشتم، رو کردم. استقلال تیم بزرگی است و سال‌های خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و الان ناراحت نیستم.

 

* سال‌ها بودن در استقلال و بستن بازوبند کاپیتانی اتفاق کوچکی نبود!

- این‌ها آمد و رفت، برای دیگران هم می‌آید و می‌رود. این سومین بار است که از استقلال می‌روم و هت‌تریک کردم. امیدوارم استقلال بدون من هم موفق باشد.

 

* از دست مظلومی ناراحت نیستی؟

- نه. من پرویزخان را دوست دارم و برایش احترام زیادی قائل هستم. باید به عقیده سرمربی احترام گذاشت و نظرش را پذیرفت.

 

* در مصاحبه هایت گفتی شاید حرف‌هایت را بزنی.

- من آدمی نیستم که بخواهم حاشیه و جنجال‌سازی برای استقلال درست کنم. گفتم شاید حرف‌هایی که در دلم مانده است را بر زبان آورم؛ حرف‌هایی که مربوط به خودم است.

 

* چند روز پیش مصاحبه تندی کردی.

- اتفاقاً خوب شد در این‌باره پرسیدید تا من حرف‌هایم را بزنم. صحبت‌هایم را تحریف کردند. باور کنید حرف‌هایی را از زبان من نوشتند که واقعیت نداشت. یک نفر فکر می‌کرد اگر صادقی بماند، دخالت می‌کند و... در حالی که من حرفه‌ای هستم. این همه سال بازیکن استقلال بودم و در بی‌پولی‌هایش نیز حضور داشتم. شاید این اغراق نباشد که بگویم به اندازه 2، 3 سالِ برخی‌ها پول نگرفتم.

 

* به تراکتورسازی می‌روی؟

- صبر کنید، همه چیز ظرف امروز و فردا مشخص می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها