امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۴۰۹۲
زمان انتشار: ۰۶:۳۳     ۱۲ تير ۱۳۹۴
دلخوری فرهاد مجیدی از پرویز مظلومی با ورود برادرش فرزاد مجیدی به کادرفنی استقلال کم شد اما فرهاد مشاوره هایی به مظلومی داده که سرمربی استقلال نپذیرفته است!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، فرهاد مجیدی که تنها یک ساعت بعد از مصاحبه پرویز مظلومی ادعای سرمربی استقلال که گفته بود فرهاد مشاورم است و فرزاد آنالیزورم، اعلام کرد من و داداششم (!) هیچ مسئولیتی در استقلال امسال نداریم و به قول رسانه ای ها از همکاری با مظلومی اعلام برائت کرد، روز بعد با قطعی شدن همکاری برادرش فرزاد با مظلومی، تغییر عقیده داد و دوباره با مظلومی طرح رفاقت ریخت اما گویا تمام دلخوری فرهاد از مظلومی فقط این نبود که چرا برادرش آنالیزور شده و به عنوان مربی در کادرفنی نیست.

 

حتی ماجرای انتخاب محمد نوازی که با مجیدی زاویه دارد هم باعث دلخوری مجیدی از مظلومی نشده و فرهاد بیشتر از این دلخور شد که به مظلومی گفته بود سید مهدی رحمتی را به استقلال نیاور و امیرحسین صادقی را حفظ کن.

 

مظلومی هم مجیدی را با این جمله ها قانع کرده که «رحمتی برای بازگشت به استقلال انگیزه دارد و خیلی می تواند به من کمک کند. اگر او به استقلال بیاید، ماندن امیرحسین به صلاح نیست، این که دروازه بان تیم با رهبر خط دفاعی قهر باشد، به ضرر تیم است... حالا هر وقت به تهران آمدی، یک جلسه می گذارم و تو و رحمتی را آشتی می دهم!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها