أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۰۹۷
زمان انتشار: ۰۴:۳۳     ۱۲ تير ۱۳۹۴
مدیربرنامه های هافبک پرسپولیس پس از شنیدن پاسخ سران باشگاه به درخواست سپاهانی ها حسابی عصبانی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، یکی دو روز قبل مدیربرنامه های مهرداد کفشگری برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و با عصبانیت آنجا را ترک کرد.

 

طرف بلافاصله پس از خروج از باشگاه رو به خبرنگاران کرده و گفت که کفشگری دیگر در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی کند و...

 

البته بلافاصله پس از این اتفاق برانکو ایوانکوویچ با کفشگری تماس گرفت و او را با وجود داشتن پیشنهاد از سپاهان راضی به ماندن کرد. همچنین خود کفشگری نیز اعلام کرد مدیر برنامه هایش کمی تند رفته است.

 

اما بشنوید از آنچه که باعث عصبانیت مدیر برنامه های مهرداد کفشگری شد. با توجه به اینکه این بازیکن یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد مسئولین این باشگاه به مدیر برنامه های کفشگری گفته اند اگر سپاهان این بازیکن را می خواهد 2 میلیارد تومان بدهد و مهرداد را ببرد که درگیری لفظی طرفین را به دنبال داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها