يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۱۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۱ تير ۱۳۹۴
مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران درباره سریال‌های ماه مبارک رمضان، میزان بیننده و رضایت مخاطبان را نسبت به سریال‌ها اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار که از 4200 نفر از مردم مناطق مختلف تهران به عمل آمده است، سریال «پایتخت4» از شبکه یک سیما و «دردسرهای عظیم2» از شبکه 3 سیما، بیشترین میزان بیننده و رضایت را به خود اختصاص دادند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که سریال «پایتخت4» با حدود 62 درصد بیننده،  84‌ درصد میزان رضایت آن‌ها را به همراه داشته است و سریال «دردسرهای عظیم2» نیز با حدود 56 درصد بیننده با 82 درصد رضایت مخاطبان همراه بوده است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود 60 درصد تماشاگران، سریال «پایتخت4» را هر شب به‌طور مستمر تماشا کرده‌اند و بیش از 50 درصد تماشاگران نیز، سریال «دردسرهای عظیم2» را به‌صورت مستمر تماشاگر بوده‌اند.

سریال «گاهی به پشت‌سر نگاه کن» از شبکه دو سیما نیز با 71 درصد میزان رضایت مخاطبان، در رتبه بعدی این نظرسنجی قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها