يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۱۲۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۱۱ تير ۱۳۹۴
مدافع فصل های گذشته فولاد خوزستان در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر با پیراهن این تیم در مسابقات حضور خواهد یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، مهرداد جماعتی و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برای ادامه همکاری به توافق دست یافتند.

کاپیتان فصل گذشته فولاد که جزو پرورش یافتگان آکادمی فولاد است ظهر امروز پس از گفت و گو با علیرضا اژدری زاده، قراردادی به مدت یک فصل با این باشگاه به امضا رساند تا خیال هواداران فولاد را از این بابت راحت کند.
این بازیکن خوزستانی در فصل گذشته 22 بار با پیراهن فولاد به میدان رفت که حاصل آن به ثمر رساندن 2 گل و یک پاس منجر به گل بود.

مدیران باشگاه فولاد خوزستان در روزهای گذشته با لئوناردو مساریچ، ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو، بهمن کامل، حسین مالکی،مهدی دغاغله، حسین ابراهیمی، علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی و اسماعیل شریفات برای ادامه همکاری توافق کردند در حال مذاکره با چند بازیکن دیگر برای عضویت در تیم بزرگسالان فولاد هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها