أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۱۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۱۱ تير ۱۳۹۴
قائم‌مقام وزارت خ«آنتونی بلینکن»، قائم‌مقام وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای مدعی شد طرف ایرانی در مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 بیشتر به توافق هسته‌ای نهایی نیاز دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،قائم‌مقام وزارت خارجه آمریکا در این مصاحبه با شکبه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی مدعی شد: «ایران، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی این موضوع (توافق هسته‌ای) انجام داده است. آنها به آن بسیار بیشتر از ما نیاز دارند.»
 
این مقام آمریکایی در ادامه گفت: «چیزی که نمی‌دانیم این است که آیا ایرانی‌ها از فضای سیاسی لازم برای دست‌یابی به توافق برخوردار هستند یا خیر.»
 
هشتمین دور رایزنی‌های هسته‌ای در راستای نگارش پیش‌نویس برنامه جامع اقدام مشترک از روز چهارشنبه 27 خرداد ماه در سطح معاونان در شهر وین در جریان است.ارجه آمریکا در مصاحبه‌ای مدعی شد نیاز طرف ایرانی به توافق هسته‌ای بسیار بیشتر از گروه ۱+۵ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها