أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۱۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۲ تير ۱۳۹۴
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «در لیستی که برانکو در اختیار باشگاه گذاشت نام وحید امیری هم قرار داشت.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، محمدرضازادمهر در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «ببینید برانکو ایوانکویچ از روز اول یک لیستی را در اختیار باشگاه قرار داد و زیر این لیست را امضاء کرد. به همین دلیل باشگاه طبق لیست امضا شده سرمربی اقدام به مذاکره و جذب بازیکنان مدنظر او کرد که در این بین بعضی از بازیکنان به هر دلیلی قادر به پیوستن به جمع سرخ پوشان نبودند که با توجه به همان لیست سرمربی تیم، باشگاه با نفرات جایگزین وارد مذاکره شد.»

 

وی در خصوص اینکه چند درصد از بازیکنان مدنظر برانکو جذب شدند پاسخ داد: «تا آنجا که من می دانم اگر بازیکنان خارجی مدنظر سرمربی تیم هم جذب شود تمام بازیکنان مورد انتخاب سرمربی پرسپولیس به این تیم پیوستند و تنها یک بازیکن دیگر شاید به جمع سرخ پوشان اضافه شود.»

 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: «این درحالی است که باشگاه پرسپولیس با نظر برانکو ایوانکویچ به دنبال بازیکنان زیر 23 سال می گردد تا از این سهمیه خود هم استفاده کند.»

 

وی در خصوص اینکه وحید امیری اعلام کرده که با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد و نمی تواند از این تیم جدا شود اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که در پی جذب این بازیکن است، تصریح کرد: «در لیستی که برانکو در اختیار باشگاه گذاشت نام امیری هم قرار داشت. وقتی برانکو لیست خود را به باشگاه داد نمی دانست که کدام بازیکن با تیمش قرارداد دارد و کدام بازیکن، آزاد است. این طبیعی است که در هر لیستی یک بازیکن با باشگاه خود قرارداد دارد و بازیکن دیگری مصدوم است.»

 

زادمهر در پاسخ به این سوال که آیا با این تفاسیر دیگر به دنبال جذب امیری نیستید؟ گفت: «این سوال را کمیته نقل و انتقالات باشگاه باید پاسخ دهد اما اگر پرسپولیس به دنبال این بازیکن باشد مطمئنا طی روزهای آینده با باشگاه نفت تماس خواهد گرفت و نامه نگاری خواهد کرد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها