أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۲۲۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۱۲ تير ۱۳۹۴
مهاجم باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: صحبت‌های که در روزهای گذشته از قولم منتشر شده را من نگفتم و خیلی خوشحال هستم که در پرسپولیس ماندنی شدم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از گروه ورزشی «خبرگزاری دانشجو» مهدی طارمی پدیده لیگ‌برتر درباره اظهارنظرهای مطرح شده از قولش طی روزهای گذشته، توضیحاتی را در فضای مجازی منتشر کرد.

 

بازیکن باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی‌اش نوشت: «سلام به همه.....من هم از همه شما عذر خواهی میکنم،میدونم چون دلتون واسه تیم میسوخت یکم زود قضاوت کردین ولی همنجور که حضرت علی(ع) فرمودند قضاوتی که بر اساس ظن و گمان باشد عادلانه نیست... خیلی از این نقل قولهایی که در روزهای گذشته از من شنیدین من نگفتم و خیلی خوشحال هستم که در پرسپولیس ماندنی شدم و امیدوارم که با لطف شما هوادارها فصل درخشانی رو با هم سپری کنیم یا علی»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها