يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۲۲۱
زمان انتشار: ۰۱:۴۲     ۱۳ تير ۱۳۹۴
منابع متعدد غربی به خبرنگار فرانس 24 گفته‌اند که «اگر ایران و 1+5 به توافق برسند، ما چیزی را امضاء نمی‌کنیم چون این یک معاهده و پیمان‌نامه نخواهد بود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، با نزدیک شدن به ضرب الاجل یک‌بار تمدید شده 7 جولای و پراکنده شدن شایعه موافقت ایران با بسیاری از شروط 1+5، حالا دیپلمات‌های غربی می گویند که زیر کاغذ حاوی نتیجه مکتوب مذاکرات امضاء را نخواهند کرد.

فرانس 24 در این خصوص به نقل از چندین منبع غربی مطلع از روند مذاکرات نوشته: «اگر ایران و 1+5 به توافق برسند، ما چیزی را امضاء نمی‌کنیم چون این یک معاهده و پیمان‌نامه نخواهد بود.»

مقامات عالی ایران بارها اعلام کرده بودند که تحریم‌ها باید در روز امضای توافق هسته‌ای از سوی نماینده ایران، لغو شود. حالا در صورت عملیاتی شدن گفته‌های این منابع غربی، دیگر امضاء و روز امضایی در کار نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها