أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۳۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۳ تير ۱۳۹۴
این پژوهشگر تاریخ که از مهمانان ضیافت افطاری احمدی‌نژاد بوده، در گفتگو با «نسیم» به تشریح آنچه در این مراسم گذشت پرداخت
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، علی رغم خبری درباره ضیافت افطاری رئیس جمهور سابق منتشر کرده احمدی نژاد در این مراسم افطاری ساده ای که با یک نوع خورشت برگزار کرده بود هیچ صحبتی از انتخابات آینده نکرد.

خسرو معتضد که از میهمانان این ضیافت افطاری بوده و در آن نیز شرکت کرده گفت درحالی که مردم در فشار اقتصادی بالایی به سر می برند من در عجبم که برخی چگونه جرأت می کنند ضیافت های افطاری با هزینه بالا و از جیب بیت المال برگزار کنند.

این مورخ کشورمان با اشاره به اعتراض سردار نقدی به ضیافت افطاری رئیس جمهور، افزود: احمدی نژاد در این ضیافت ساده حدود ده دقیقه صحبت کرد که در آن اظهار داشت: هدف ما از تاسیس این مجموعه تبیین افکار امام خمینی (ره) است و ما در صدد بازبینی علل پیروزی امام در انقلاب اسلامی ایران هستیم. که چرا مردم به امام و اسلام روی آوردند و سلطه غرب و شرق را برانداختند.

معتضد در پایان تاکید کرد: ما در این مجموعه برای انتخابات فعالیتی نمی کنیم و هیچ علاقه ای برای ورود به سیاست ندارم و کار من کار فرهنگی است و من نمی توانم صبح تا شب تکذیب کنم که برای انتخابات فعالیت نمی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها