أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۳۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۳ تير ۱۳۹۴
مالک شرکت استیل آذین ایرانیان حاضر شد که بخشی از قرارداد مدافع تیم ملی عراق را بپردازد تا او به ایران بیاید و با پرسپولیس قرارداد امضا کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، حسین هدایتی با انتشار کامنتی در صفحه اینستاگرام ضرغام اسماعیل برای وی نوشته است:

 

«سلام علیک. حالت چطور است؟ ضرغام عزیز اگر می خواهی به تیم پرسپولیس ملحق شوی ولی با باشگاه اختلاف مالی داری، مبلغ مورد اختلافت را می توانی از طریق مدیر برنامه هایت از من بگیری و به پرسپولیس ملحق شوی.»

 

 

این مطلب از سوی هدایتی در شرایطی بیان شده که روز پنجشنبه مدیر برنامه های اسماعیل به باشگاه پرسپولیس رفت اما به نظر می رسد بر سر مسائل مالی به توافق نرسید.

 

گفته می شود ضرغام برای بستن قرارداد مبلغ 500 هزار دلار از پرسپولیسی ها طلب کرده است در حالی که سقف قرارداد بازیکنان پرسپولیس 950 میلیون تومان بسته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها