أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۳۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۳ تير ۱۳۹۴
پرسپولیس برای پست مدافع چپ خود، بازیکن تراکتورسازی را زیر نظر گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  ورزش سه، پرسپولیس بعد از اینکه در فصل گذشته مشکلات زیادی در جناح چپ خط دفاعی خود احساس کرد، به دنبال مدافعی است که بتواند برای فصل آینده این ضعف را بپوشاند.

به همین منظور پرسپولیسی ها با حبیب گردانی برای حضور در پرسپولیس صحبت های شان را آغاز کرده اند و پیشنهاد پوشیدن پیراهن این را به مدافع تبریزی را داده اند. با توجه به اینکه گردانی در هفته های پایانی فصل گذشته از لیست تونی اولیویرا خارج شد و توسط مرد پرتغالی بازی گرفته نشد به نظر می رسد مشکلی برای حضور او در پرسپولیس وجود نداشته باشد.

حبیب گردانی چندی پیش با دریافت رضایتنامه اش از باشگاه تراکتورسازی بازیکن آزاد شده و می تواند مذاکراتش را با تیم های خواهان خود آغاز کند.

مدافع 32 ساله تراکتورسازی در اوایل فصل درخشش خوبی در ترکیب تیمش داشت و به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد و در لحظه آخر از جمع مسافران استرالیا برای جام ملت های آسیا خط خورد.

حبیب گردانی در فصل گذشته برای تراکتورسازی 2103 دقیقه بازی کرده و 4 پاس گل به هم تیمی هایش داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها