يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۳۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۱۳ تير ۱۳۹۴
مدیرعامل استقلال گفت: «برای انتخاب اسپانسر مشکلی وجود ندارد و فقط باید با وزارت ورزش هماهنگ باشیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  کاپ، بهرام افشارزاده در رابطه با اینکه در هفته جاری جلسه هیات مدیره برگزار می شود یا خیر، اظهار داشت: «ما به مشورت اعتقاد داریم و به همین دلیل سعی می کنیم تا هر هفته جلسه هیات مدیره را برگزار کنیم. این هفته نیز مستثنی نیست و جلسه هیات مدیره برگزار می شود. به دلیل تعطیلات پایان هفته سعی می کنیم جلسه تا سه شنبه برگزار شود و تصمیمات لازم را بگیریم.»

 

وی درباره اینکه وضعیت سرپرستی تیم استقلال چه شد، افزود: «چند گزینه برای این پست داریم اما این هفته قطعا تکلیف این مساله را مشخص می کنیم. فکر می کنم باید تا قبل از برگزاری اردوی تیم در کردان سرپرست مشخص شود تا کارهای لازم توسط او انجام شود. از این بابت نگرانی نیست و این هفته قطعا انتخاب نهایی را انجام می دهیم.»

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که پورحیدری از سمت سرپرستی انصراف داده، عنوان کرد: «به هیچ وجه اینطور نیست. پورحیدری یکی از بزرگان استقلال است و شانس زیادی برای سرپرستی تیم دارد.»

 

افشارزاده درباره اینکه اسپانسر استقلال مشخص نشده و الان باشگاه از چه منبعی هزینه می کند، اذعان داشت: «برای انتخاب اسپانسر مشکلی وجود ندارد و فقط باید با وزارت ورزش هماهنگ باشیم. به زودی این اتفاق رخ می دهد و الان از منابع دیگر هزینه های باشگاه تامین می شود. نباید خیلی روی این جزییات حساس شد چون مسئولان همگی در باشگاه شبانه روز زحمت می کشند.»

 

وی در رابطه با اینکه مشکل باشگاه استقلال با شهرداری حل نشده و اینکه بار دیگر احتمال پلمب باشگاه وجود دارد، گفت: «قرار است که من شخصا به شهرداری بروم و این مشکل را حل کنم. نمی دانم چرا این مشکل کوچک اینقدر بزرگ شده و توسط رسانه ها اینقدر به این موضوع پرداخته می شود. قطعا دیگر اجازه پلمب باشگاه را نمی دهیم و تا چند روز آینده برای همیشه این مشکل را حل می کنیم.»

 

مدیرعامل استقلال درباره برخورد عجیب قلعه نویی و نظری جویباری در افطاری شب گذشته میرشاد ماجدی خاطرنشان کرد: «این موضوع را از یکسری از دوستان شنیدم اما آنجا نبودم که دقیقا بدانم چه برخوردی اتفاق افتاده است. امیدوارم همیشه حرمت یکدیگر را در فضای ورزش حفظ کنیم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید قلعه نویی از شما و باشگاه استقلال ناراحت است، گفت: «قطعا اگر ناراحت بود که در این مدت سکوت نمی کرد. ما هم از سکوت او تقدیر و تشکر کردیم. یک مربی همیشه نباید در سطح عالی باشد و ما نیز تا آنجایی که شد از قلعه نویی حمایت کردیم. او از مربیان بزرگ کشور است و فکر نمی کنم از ما ناراحت باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها