أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۳۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۱۳ تير ۱۳۹۴
بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: «به دلیل مسائل مالی و فنی از پرسپولیس جدا شدم چرا که می‌ترسیدم امسال هم به من بازی کم برسد.»
  به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام، افشین اسماعیل‌زاده در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «متأسفانه نتوانستم با مسئولان باشگاه به توافق نهایی برسم و تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم و به تیم دیگری بپیوندم.»

 

وی گفت: «البته همه مسائل فقط مالی نیست و مسائل فنی هم در آن دخیل بود چرا که می‌ترسیدم امسال هم به من بازی کم برسد و به همین دلیل تصمیم گرفتم به تیم دیگری بروم.»

 

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: «من به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم هر چند که با این تیم قرارداد هم نداشتم. البته در لیست برانکو بودم اما قسمت نبود در تیم باقی بمانم.»

 

وی ادامه داد: «از روز اول تمرینات با سایر بازیکنان تمرین می‌کردم اما در جلسه با علی‌اکبر طاهری به توافق مالی نرسیدم و به همین دلیل از پرسپولیس جدا شدم.»

 

اسماعیل‌زاده در پایان درباره مقصد آینده‌اش اظهار داشت: «با دو تیم در حال مذاکره هستم که اگر قسمت باشد به یکی از آنها می‌پیوندم اما اجازه بدهید اسمی از این دو تیم نبرم و تا سه روز دیگر وضعیتم مشخص خواهد شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها