يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۴۴۰۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۹     ۱۳ تير ۱۳۹۴
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «پرسپولیس و چند تیم دیگر هم به من پیشنهاد دادند اما علاقه داشتم آبی‌پوش شوم به دلیل استقلالی‌ بودن این تیم را انتخاب کردم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، روزبه چشمی با هزار امید و آرزو به استقلال آمده تا علاوه بر اثبات توانایی‌های خود بتواند فصل خوبی را همراه آبی‌پوشان پشت سر گذارد. او طرفدار یوونتوس است و از این که هواداران استقلال به او لقب پوگبا را داده‌اند بسیار خوشحال است!

 

اظهارات چشمی را در ادامه بخوانید:

 

* بالاخره با استقلال قرارداد امضا کردی؟

- از چند روز قبل قراردادم نهایی شده بود و فقط منتظر صدور رضایت نامه‌ام از سوی باشگاه صبا بودم. خدا را شکر در نهایت پیراهن استقلال را بر تن کردم و خیلی خوشحالم به تیمی آمدم که هر بازیکنی آرزوی آمدن به آن را دارد.

 

* حالا که به استقلال آمدی از رقابت نمی‌ترسی؟

- در پست من استقلال بازیکنان بزرگی دارد اما از رقابت نمی‌ترسم.

 

* پس توقع فیکس بازی کردن داری؟

- هیچ توقعی ندارم اما آنقدر به توانایی‌های خود اطمینان دارم که با اثبات آن بتوانم به بهترین شکل ممکن پاسخ اعتماد کادر فنی و هواداران را بدهم.

 

* کار کردن با مظلومی را چطور می‌بینی؟

- سابقه کار کردن با او را ندارم اما فرد کوچکی نیست. سال‌ها برای استقلال بازی کرده و مربیگری این تیم را برعهده داشته است. تلاش می‌کنم بازیکن موثری برای تیم او باشم.

 

* با بازیکنان استقلال از قبل رابطه‌ای داشته‌ای؟

- با رحمتی رابطه نزدیکی دارم. با بازیکنان جوان تیم مثل حسینی و برزای در تیم‌ملی امید هم‌بازی بوده‌ام و ملی‌پوشان را هم در اردوی تیم‌ملی دیده‌ام.

 

* با فردی برای حضور در استقلال مشورت نکردی؟

- با برخی هم تیمی‌های خود و مربیان تیم‌های پایه‌ای که در آنها بازی کرده‌ام مشورت کردم. به نظرم استقلال انتخاب خوبی است و امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشیم.

 

* لیگ پانزدهم را برای استقلال چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

- کادر فنی و شخص مظلومی کار خود را به خوبی بلد هستند و بازیکنان خوبی جذب شده‌اند. همه ما تلاش می‌کنیم تا سال خوبی را برای نام استقلال و هواداران رقم بزنیم.

 

* چه شماره‌ای را می‌پوشی؟

- هنوز معلوم نیست باید دید چه شماره‌ای خواهد ماند.

 

* شماره عجیبی که به تن نخواهی کرد؟

- نه اهل این کارها نیستم.

 

* الگوی فنی خاصی هم داری؟

- هواداران استقلال به من لطف دارند و لقب پوگبا را به من داده‌اند. البته خودم هم طرفدار پر و پا قرص یوونتوس هستم و همه بازی‌های این تیم را تماشا می‌کنم.

 

* راستی از نظر مالی اختلافی با استقلالی‌ها وجود نداشت؟

- خیر به هیچ عنوان از این نظر مشکلی نبود و راحت توافق شد.

 

* از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتی چه شد استقلالی شدی؟!

- پرسپولیس و چند تیم دیگر هم به من پیشنهاد دادند اما علاقه داشتم آبی‌پوش شوم به دلیل استقلالی‌ بودن این تیم را انتخاب کردم.

 

* این که استقلالی بودم حرف کلیشه‌ای نیست؟

- گفتن جملاتی مثل این که از بچگی استقلالی بودم را دوست ندارم اما بی‌تعارف استقلالی هستم.

 

* از نظر شخصیتی آرام هستی یا پر سر و صدا؟

- زیاد بازیکن آرامی نیستم.

 

* به دلیل پستی است که در آن بازی می‌کنی؟

- خوب پست هافبک دفاعی بازیکن خشن و ناآرام را می‌خواهد.

 

* پس فصل پرحاشیه‌ای پیش روی تو خواهد بود؟

- خیر بازیکن محکمی هستم اما از حاشیه بیزارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها