کد خبر: ۳۲۴۴۱۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۱۳ تير ۱۳۹۴
هافبک ذوب آهن گفت:این فصل سعی می کنیم که ثبات داشته باشیم و هدفمان هم قهرمانی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، قاسم حدادی فر در رابطه با تمدید قراردادش با ذوب آهن اظهار داشت:‌ من همواره گفته ام که هر چه دارم از ذوب آهن است و در این تیم پیشرفت کردم،‌ به خاطر همین اولویتم در نقل و انتقالات این تیم است. ابتدا با ذوب آهن مذاکره می کنم و اگر به نتیجه نرسیدم به دیگر پیشنهاداتم فکر می کنم اما خدا را شکر توافق حاصل شد و در اصفهان ماندنی شدم.

وی درباره اینکه چند فصل است از علاقه اش به پرسپولیس صحبت می کند اما به این تیم نمی رود، افزود: از پرسپولیسی ها تشکر می کنم که در این چند سال به من لطف داشته اند. با اینکه پرسپولیس مربیان زیادی در سالهای اخیر عوض کرده اما هر مربی آمده به من پیشنهاد داده است. راستش را بخواهید من با هیچ تیم دیگری به غیر از ذوب آهن مذاکره نکردم چون خواسته های مرا اینجا فراهم می کنند و من هم نمی خواهم بهانه بیاورم و به تیم دیگری بروم.

هافبک ذوب آهن درباره اقدامات این تیم در نقل و انتقالات تصریح کرد: خوشحالم که ذوب آهن امسال در نقل و انتقالات پر قدرت ظاهر شده است. استراتژی سرمربی و مدیران ذوب آهن این بوده که اسکلت تیم قبلی را حفظ کنند چون فوتبال بسیار زیبایی را بازی می کردیم و نیازی به تغییرات زیاد نیست. آذری هم در این راستا تمام تلاش خود را کرده و بودجه تیم افزایش یافته است.

وی در پاسخ به این سوال که ذوب آهن برای قهرمانی بسته شده یا خیر،‌ گفت: امسال سعی می کنیم از همان ابتدای فصل پرقدرت ظاهر شویم تا دیگر در روزهای پایانی لیگ حسرت امتیازات از دست رفته روزهای ابتدایی لیگ را نخوریم. فصل گذشته اگر چند بازی اول را با موفقیت پشت سر می گذاشتیم می توانستیم قهرمان شویم اما این فصل سعی می کنیم که ثبات داشته باشیم و هدفمان هم قهرمانی است. البته حضور در لیگ قهرمانان آسیا پس از چند سال اتفاق بزرگی است که باید از آن هم نهایت استفاده را ببریم.

حدادی فر در خصوص اینکه با ماندگاری در ذوب آهن به دنبال لقب هایی مثل اسطوره شدن در این تیم می گردد، خاطرنشان کرد:‌ اصلا اینطور نیست. القاب و از این دست حرفها برایم ارزشی ندارد. من به دنبال اسطوره شدن در ذوب آهن نیستم اما تا جایی که بتوانم در خدمت این تیم هستم.

 در پایان درباره اینکه وضعیت در تیم ملی به کجا انجامید،‌ عنوان کرد: بار قبلی که از حضور در اردوی تیم ملی انصراف دادم با کی روش صحبت کردم. البته دلایل خیلی مهمی نبود که بخواهم درباره آن حرف بزنم اما امیدوارم بازهم بتوانم به فوتبال کشور کمک کنم. قرار شده که بعد از بازگشت کی روش در اولین فرصت با او دیدار کنم و درباره ادامه حضورم در تیم ملی تصمیم گیری کنیم. نه من و نه کی روش دید بدی نسبت به هم نداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها