أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۴۲۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۶     ۱۳ تير ۱۳۹۴
وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تا پایان سال ۲۰۱۵ کابینه نتانیاهو سقوط می‌کند، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: «هیچ کس در وین ما را جدی نمی‌گیرد».

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از مواضع کابینه نتانیاهو در قبال ایران گفت که «هیچ کس در وین ما را جدی نمی‌گیرد».

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که در کابینه جدید به دلیل اختلافات با نتانیاهو از ایجاد دولت ائتلافی سرباز زد، به شدت از مواضع کابینه کنونی این رژیم انتقاد کرد.

لیبرمن امروز شنبه در اظهاراتی درباره آینده کابینه کنونی این رژیم گفت که «دولت نتانیاهو سال ۲۰۱۵ را به اتمام نمی‌رساند چون غیرممکن است که بودجه‌ای به این پیچیدگی با ائتلافی شامل ۶۱ عضو کنست(پارلمان اسرائیل) بگذراند و این غیرواقعگرایانه است».

وزیر خارجه سابق این رژیم در پاسخ به سوالی درباره علت عدم پیوستن او به کابینه جدید جواب داد: «نتانیاهو نمی‌خواست من در دولت باشم البته او آرای من(و حزب وابسته به من) را می‌خواست که این یک مساله کاملا متفاوتی است».

لیبرمن درباره اختلاف نظرها با نتانتیاهو افزود: «بین ما بر سر چگونگی دیدن جهان اختلاف وجود دارد. من نمی‌توانم رویکرد نخست‌وزیر را که در آن قادر به ساخت و ساز در اورشلیم نخواهیم بود، بپذیرم».

مقام ارشد کابینه سابق نتانیاهو با انتقاد شدید از مواضع سیاست خارجی نخست‌وزیر این رژیم تصریح کرد که این مواضع سبب شده کسی حرف تل‌آویو را در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران جدی تلقی نکرده و نشنیده بگیرد.

لیبرمن با گریز به جنگ سال گذشته علیه نوارغزه، وضعیت کنونی سینای مصر و مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: «یک سال از عملیات صخره سخت گذشته و ما دیدیم که ۳ موشک گراد به جنوب اسرائیل شلیک شد. بازدارندگی اسرائیل از زمان عملیات صخره سخت صدمه دیده است و نه در غزه، سینا و نه در مذاکرات هسته‌ای وین، هیچ کسی ما را جدی نمی‌گیرد».

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها